• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403030502675
  • منبع : روابط عمومی برنامه

سردار کارگر:تلاش شبانه‌روزی و کار بی‌وقفه از مشخصه‌های رئیس جمهور شهید بود

سردار کارگر:تلاش شبانه‌روزی و کار بی‌وقفه از مشخصه‌های رئیس جمهور شهید بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه مشخصه اصلی شهید جمهور خستگی ناپذیر و تلاش بی‌وقفه بود، گفت: خداوند او را عزیز کرد و همه دیدیم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد چه جمعیتی حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، جلسه شور ستادی مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) با حضور معاونین، روسای سازمان‌ها، مدیران کل استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در سالن ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد. 

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این جلسه با بیان اینکه شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان واقعه‌ای تلخ برای کشور بود، اظهار داشت: شهادت رئیس جمهور و همراهانشان یک ثلمه برای کشور بود. 

سردار کارگر با اشاره به بیانات رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی‌ که فرمودند: ملت ایران نگران نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، گفت: با درایت و هدایت معظم‌له از این شرایط عبور خواهیم کرد و رئیس جمهور جدید انتخاب خواهد شد. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: در خصوص این حادثه تحلیل‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌شود که همه آن‌ها گمانه‌زنی است و تمامی ابعاد این حادثه توسط ستاد کل نیروهای مسلح در حال بررسی است. 

وی با تاکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در هر مسئولیتی پای کار راهیان نور بود، اظهار داشت: ایشان در هر مسئولیتی بودند در راهیان نور شرکت می‌کردند. 

سردار کارگر با اشاره به اینکه آشنایی من با شهید آیت‌الله رئیسی به سال ۱۳۸۰ و به‌ویژه زمانی که ایشان دادستان کل کشور بود بر می‌گردد، گفت: من گواهی می‌دهم که رفتار شهید رئیسی زمانی که رئیس جمهور شدند نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرد و آخرین دیدار من با ایشان به دو هفته قبل از شهادت و در جلسه شورای اجتماعی کشور بر می‌گردد. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های با اشاره به تبعیت آیت‌الله رئیسی از امام خامنه‌ای بیان کرد: شهید رئیسی نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر تصمیمی که می‌گرفتند ارجع‌تر می‌دانستند. 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در ادامه با قرائت بخشی از پیام تسلیت رهبری (این حادثه‌ی ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ی مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد)، گفت: مهمترین شاخصه‌هایی که حضرت آقا در این پیام به آن اشاره داشتند باید سرلوحه و الگویی برای ما باشد. 

وی با تاکید بر بخش دیگری از پیام‌ رهبری که  آورده‌اند رئیس عزیز خستگی نمی‌شناخت گفت: واقعا همین‌گونه بود؛ در جلسه‌ای با آقای رئیسی، به این موضوع اشاره کردم که ایشان گفت: عقب ماندگی زیاد است و در بعضی حوزه‌ها ۱۵ سال عقب هستیم. 

سردار کارگر با بیان اینکه مشخصه اصلی شهید جمهور خستگی ناپذیر و تلاش بی‌وقفه بود، گفت: خداوند او را عزیز کرد و همه دیدیم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد چه جمعیتی حضور پیدا کرد. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: شهیدان همت، بابایی، رجایی و فخری زاده بخاطر تلاش شبانه روزی و خدمت به مردم در تاریخ ماندگار شدند. 

وی گفت: کارکردن بی‌وقفه و تلاش شبانه روزی آیت‌الله رئیسی که رهبری معظم انقلاب اسلامی‌ هم‌به آن اشاره داشتند الگویی برای ما باشد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha