• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403030502705
  • خبرنگار : 71489

باقری: رئیس جمهور بعدی محسنات شهید رییسی را سرلوحه کار خود قرار دهد

باقری: رئیس جمهور بعدی محسنات شهید رییسی را سرلوحه کار خود قرار دهد

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور بعدی حتماً باید نقاط قوت دولت فعلی و تلاش‌ها و نگاه و محسنات شهید رییسی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مهدی باقری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عملکرد شهید سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: از بهترین شاخص‌های فعالیت‌های آقای رییسی خدمت مستمر به نظام و مردم بود؛ او خالصانه و صادقانه و با روحیه‌ای متواضع و به دور از هیاهو، رفتاری مخلصانه داشت به گونه‌ای که پرکاری و نگاه خدمت‌گذارانه ایشان در مقاطع مختلف کاری برای همگان قابل لمس بوده است.

وی دوران فعالیت شهید رییسی به عنوان اولین آستان قدس رضوی را از دوران درخشان فعالیت‌های رئیس جمهور فقید عنوان کرد و گفت: بهترین عامل رفتار و کردار صادقانه و مخلصانه شهید رییسی، توفیق خدمت در حرم مطهر امام رضا (ع) در آستان قدس رضوی بود؛ ایشان ادبیاتی بسیار خالصانه و متواضعانه با زوار حضرت امام رضا (ع) داشتند و در نهایت نیز در قامت رئیس‌جمهور با همان روحیه مشغول خدمت بودند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در رفتار شهید آیت الله رییسی احترام به مردم، خدمت جدی و شبانه روزی و پرتلاشی را می‌دیدیم، عنوان کرد: حتماً این مسیر با تمامی محسناتی که به تبع ایشان و مدیریت ایشان در دولت وجود داشته باید ادامه پیدا کند.

باقری همچنین درباره ویژگی‌های رئیس جمهور بعدی که قرار است بعد از رئیس‌جمهوری شهید سکان امور اجرایی کشور را در دست بگیرد، اظهار کرد: قطعاً رئیس جمهور بعدی باید با قوت بسیار بالا و اراده‌ای جدی پای کار بیاید تا ان‌شاءالله خدمت بیشتری نسبت به گذشتگان انجام دهد؛ آن هم به این دلیل که سرمایه ملت و کشور و گذشتگان را خواهد داشت. او حتماً باید نقاط قوت دولت فعلی و تلاش‌ها و نگاه و محسنات آقای رئیسی را نیز سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha