• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403030502709
  • خبرنگار : 50659

استاندار اردبیل:

صداقت رئیس‌جمهور شهید او را در دل‌های ملت ماندگار کرد

صداقت رئیس‌جمهور شهید او را در دل‌های ملت ماندگار کرد

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود قدردان زحمات رئیس‌جمهور شهید هستند، اضافه کرد: یکی از مهترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار که باعث شد در دل‌های ملت ماندگار شود، صداقت ایشان بود.

سیدحامد عاملی ، پنجم خرداد در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور پرشور مردم اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد، اظهار کرد: صداقت با مردم و علاقه واقعی به مردم از خصوصیات رییس جمهور شهید ما بود و مانند برخی سیاستمداران نگاه ابزاری به مردم نداشت و واقعا خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانست.

استاندار اردبیل ادامه داد: همه ما عزادار و داغدار فقدان عزیزی هستیم که خادم حقیقی و واقعی مردم بود و حضور مردم نشان دهنده این است که مردم این شخصیت ارزشمند را از از صمیم قلب دوست داشتند و به حرف و اعتقاد وی باور داشتند.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی برای خود جز شان خدمتگزاری وظیفه‌ دیگری نمی‌دانست، اضافه کرد: ما امروز شخصیتی را از دست دادیم که بعد از سالیان سال بو و عطر شهیدان رجایی و بهشتی را از وی می‌گرفتیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود قدردان زحمات رئیس‌جمهور شهید هستند، اضافه کرد: یکی از مهترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار که باعث شد در دل‌های ملت ماندگار شود، صداقت ایشان بود. در قاموس این شهیدان حرف و عملشان در تریبون و در خفا فرق نمی‌کرد.

عاملی ادامه داد: نگاه رییس جمهور شهید ما به مردم عشق و علاقه قلبی و حقیقی بود، اینکه برای حل مشکلات مردم ده‌ها بار به مناطق مختلف می‌رفت این همان عشق حقیقی ایشان به مردم بود.

مقام عالی دولت در استان اردبیل یادآور شد: کسانی که با صورت ابزاری به مردم نگاه می‌کنند، هر گاه مشکلی برای کشور و مملکت به وجود می‌آمد مسکنی به کشور می دادند و می‌گفتند بگذارید صدای مردم درنیاید. اما رئیس جمهور ما می گفت من حاضرم برای حل مشکلات کشور به کارهای بزرگ دست بزنم و برای آینده مردم و کشور حاضرم از آبرو و حیثیت خود هزینه کرده و هر کاری لازم باشد انجام دهم.

عاملی با بیان اینکه آیت الله رئیسی تصویری دقیق از خدمتگزاری واقعی به مردم ارائه داد، خاطرنشان کرد: صداقت با مردم این است که با مردم به درستی رفتار کنی و این طور نباشد که در پشت تریبون از ارزش‌های انقلاب و امام و رهبری صحبت کنی در خفا طور دیگری رفتار کنی.

وی اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی در زندگی خود سر سوزنی از امتیازات این پست‌ها و مقام‌ها استفاده نکرد و کسی نمی‌تواند در این زمینه چیزی بگوید، در خانواده، زندگی و فرزندان همان طور که قبل از ریاست جمهوری یک زندگی معمولی داشت و پس از ریاست جمهوری هم همان زندگی را داشت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: صداقت با مردم این است که اگر از امام و شهدا حرف می‌زنیم، صدای اطرافیانمان از کانادا ، لندن و سایر کشورها نرسد. آقای رئیسی خودش ، خانواده‌اش و زندگی‌اش وقف مردم بود و مردم هم با این ابراز محبت پاسخ صداقتش را دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha