• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403030502710
  • منبع : بازار

چگونه پیامک انبوه بدون پنل ارسال کنیم

چگونه پیامک انبوه بدون پنل ارسال کنیم

یکی از بهترین روش‌های بازاریابی که کسب‌وکارهای زیادی از آن استفاده می‌کنند، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. با ارسال پیامک انبوه به راحتی می‌توانید محصولات و خدمات کسب‌وکارتان را به دیگران معرفی کنید. یکی از مهمترین مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، ارسال پیامک با پنل پیامک و بدون پنل است.

به گزارش ایسنا به نقل از پنل اس ام اس نیازپرداز، برخی از کاربران در طول ماه یا هفته تعداد پیامک انبوه تبلیغاتی ارسالی تعداد بالایی دارد، اما برخی دیگر از کاربران تعداد کمتری پیامک انبوه ارسال میکنند. درصورتیکه تعداد ارسالی بالا باشد، به صرفه است که پنل پیامکی نیازپرداز خریداری کند. اما اگر تعداد بالای ارسالی پیامک انبوه ندارد، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون پنل به صرفه تر است.

ارسال پیامک انبوه بدون پنل چیست؟

ارسال پیامک انبوه از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی کسب‌وکارها محسوب می‌شود! چرا که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید پیامک موردنظر خود را ارسال و محصولات خود را به هزاران کاربر معرفی کنید. برخی از کاربران ترجیح می‌دهند که پیامک انبوه بدون پنل ارسال کنند! دلیل آن هم این است که در این صورت نیازی به خرید پنل پیامکی ندارند و با کمترین هزینه و تنها با پرداخت تعرفه ارسال پیامک انبوه می‌توانند خدمات خود را به کاربران معرفی کنند.

البته در صورتی که شما همیشه از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنید، بهتر است پنل پیامکی نیازپرداز خریداری کنید تا هر زمانی که نیاز داشتید، بتوانید پیامک برای هزاران کاربر ارسال کنید. در این صورت فقط یک بار هزینه پنل پیامکی را پرداخت می‌کنید و پس از آن تنها با پرداخت تعرفه ارسال پیامک می‌توانید هر تعداد پیامک که نیاز داشتید را برای کاربران بفرستید.

مهم‌ترین ویژگی‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون پنل چیست؟

ارسال پیامک انبوه براساس نقشه گوگل

اولین ویژگی ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون پنل این است که امکان ارسال آن بر اساس نقشه گوگل وجود دارد. در واقع شما می‌توانید محدوده‌ای که قرار است کاربران حاضر در آن پیامک دریافت کنند را مشخص کنید. شرکت‌ها بر اساس همان محدوده پیامک شما را به هر تعداد کاربر که نیاز داشته باشید، ارسال می‌کنند. با این قابلیت به راحتی می‌توانید بازاریابی پیامکی را به صورت کاملاً هدفمند انجام دهید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

ارسال پیامک انبوه براساس کدپستی

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های ارسال پیامک انبوه بدون پنل، امکان ارسال آن بر اساس کد پستی است. هر منطقه کد پستی خاص خود را دارد که می‌توانید بازاریابی پیامکی را بر اساس آن انجام دهید. کافی است محدوده کد پستی موردنظر خود را مشخص کنید و آن را به شرکت موردنظر که قصد ارسال پیامک را دارد، اطلاع دهید. در این صورت آن شرکت پیامک‌های شما را بر اساس کد پستی ارسال می‌کند. در این صورت می‌توانید مخاطبان هدف خود را به صورت دقیق هدف‌گیری کنید و پیامک موردنظر خود را به دست همان دسته از مخاطبان ارسال کنید.

ارسال پیامک انبوه از طریق فایل اکسل یا متناظر

یکی دیگر از ویژگی‌های ارسال پیامک انبوه گروهی ارسال پیامک از طریق فایل اکسل یا متناظر است. اگر فایل اکسل کاربران خود را در اختیار دارید، می‌توانید لیست اکسل را در اختیار اپراتور شرکتهای پنل پیامکی قرار دهید، تا برای کاربران شما پیامک انبوه بدون پنل ارسال کنند.

ارسال پیامک BTS

یکی دیگر از ویژگی‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون پنل تبلیغاتی این است که شما می‌توانید پیامک‌های خود را از طریق دکل‌های مخابراتی ارسال کنید. در واقع اطلاعات موردنظر شما از طریق دکل مخابراتی موردنظر جمع‌آوری می‌شود و به راحتی می‌توانید پیامک خود را از طریق دکل‌های ایرانسل به دست مخاطبان هدف خود برسانید.

ارسال پیامک براساس سن و جنس

اگر محصول یا خدمات خاصی دارید که مخاطبان آن سن و جنسیت خاصی دارند، به راحتی می‌توانید پیامک خود را برای آن‌ها ارسال کنید! اما چطور؟ در ارسال پیامک انبوه یک قابلیت ویژه وجود دارد و آن هم ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت است. در واقع می‌توانید مشخص کنید که پیامک موردنظر به دست کدام دسته از کاربران برسد. برای مثال اگر محصول شما برای آقایان بین 18 تا 24 سال مناسب است، هنگام ارسال پیامک می‌توانید این ویژگی را مشخص کنید. در نهایت به دست کاربرانی با این ویژگی برسد و فروش بهتری را تجربه کنید.

مهمترین مزایای ارسال پیامک انبوه چیست؟

اکنون که با مهم‌ترین ویژگی‌های پیامک انبوه آشنا شدید، زمان آن رسیده است که با مهم‌ترین مزایای ارسال پیامک انبوه هم آشنا شوید. در واقع بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند که چرا باید از پیامک انبوه استفاده کنند. مهم‌ترین مزایای آن را در این بخش از مقاله بررسی می‌کنیم، تا راحت‌تر بتوانید در مورد استفاده از خدمات ارسال پیامک انبوه بدون پنل تصمیم‌گیری کنید.

چگونه پیامک انبوه بدون پنل ارسال کنیم

عدم نیاز به خرید پنل پیامک

اولین و مهم‌ترین مزیت ارسال پیامک انبوه بدون پنل پیامکی این است که نیازی به خرید پنل پیامک ندارید! در این مورد کافی است با یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه گفتگو کنید و نیازتان را بگویید. پس از آن، بهترین خدماتی که آن شرکت می‌تواند ارائه کند در اختیار شما قرار می‌گیرد. در واقع پیامک انبوه شما از طریق پنل پیامک ارسال می‌گیرد، اما نه پنل پیامکی که شما خریداری کنید. بلکه پنل پیامکی که در اختیار شرکت موردنظر قرار دارد. پس اولین مزیت استفاده از ارسال پیامک انبوه بدون پنل پیامک، این است که نیازی به خرید پنل پیامکی نیست.

ارسال سریع و آسان

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای پیامک انبوه تبلیغاتی این است که در کمترین زمان ممکن ارسال می‌شود! اما چطور؟ کافی است شرکت موردنظر پیامک شما را به همراه لیست شماره‌های موردنظر در اختیار داشته باشد. تنها با یک کلیک و در کمتر از چند دقیقه پیامک موردنظر شما به دست هزاران کاربر می‌رسد. بنابراین اگر می‌خواهید پیامک شما در کمترین زمان ممکن ارسال شود، استفاده از خدمات ارسال پیامک انبوه به شما کمک می‌کند تا این کار را سریع و راحت انجام دهید.

عدم نیاز به اینترنت

برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون پنل پیامکی نیازی به اینترنت نیست! کافی است از خدمات شرکت موردنظر استفاده کنید و با این کار، دیگر نیازی نیست که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید. خیلی راحت و سریع می‌توانید پیامک موردنظر خود را در اختیار آن شرکت قرار دهید و از آن درخواست کنید که پیامک موردنظر را در کمترین زمان به دست مخاطبان هدف شما برساند.

پرداخت هزینه کمتر

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای اسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون پنل این است که هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. دلیل آن هم این است که در این روش نیازی به خرید پنل پیامکی نیست و لازم نیست که هزینه‌ای بابت آن پرداخت کنید. همین مسئله باعث شده تا هزینه‌های نهایی شما کاهش پیدا کند.

البته در صورتی که بخواهید همیشه پیامک ارسال کنید، ممکن است خرید پنل پیامکی به صرفه‌تر باشد. دلیل آن هم این است که هر زمانی که نیاز به ارسال پیامک داشتید، به راحتی می‌توانید وارد پنل خود شده و پیامک موردنظر خود را برای هر تعداد کاربر که می‌خواهید بفرستید. در این صورت تنها هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، تعرفه ارسال پیامک انبوه است و هیچ هزینه‌ اضافی دیگری بابت خدمات ارسال پیامک از شما دریافت نمی‌شود.

در نهایت؛ ارسال پیامک انبوه با خرید پنل یا بدون پنل پیامک؟

چگونه پیامک انبوه بدون پنل ارسال کنیم

ارسال پیامک انبوه بدون پنل پیامکی مزایای بسیار زیادی به همراه دارد! با استفاده از این قابلیت به راحتی می‌توانید در کمترین زمان ممکن پیامک خود را به راحتی برای کاربران موردنظر خود ارسال کنید. در این صورت نیازی به خرید پنل و ارسال مدارک هم نخواهید داشت. البته لازم است بدانید که این مورد بیشتر به درد افرادی می‌خورد که تنها یک بار در بازه زمانی طولانی مدت قصد ارسال پیامک انبوه را دارند.

همچنین اگر نیاز به ارسال پیامک بدون پنل پیامکی دارید، کافی است با کارشناسان ما در نیازپرداز تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند. همچنین اگر به این خدمات نیاز دارید، نیازپرداز این خدمات ارزشمند را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha