• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403030502738
  • خبرنگار : 50040

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

مسیر خدمت شهید رئیسی ادامه دارد

مسیر خدمت شهید رئیسی ادامه دارد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با تاکید بر تداوم الگوی مدیریتی شهید رئیسی در نظام اجرایی کشور، گفت: پیام حضور مردم در مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان برای دنیا پیام قدرت داشت و امیدواریم که رئیس جمهور و مدیران آینده در مسیر مدیریتی آیت الله رئیسی قرار بگیرند و قدر مردم را بدانند.

سردار عباس بایرامی در گفت وگو با ایسنا، شهید آیت الله رئیسی را الگوی مدیریت انقلابی و جهادی و مدبرانه در حوزه اجرایی نظام دانست و اظهار کرد: آیت الله رئیسی گنجینه‌ای گرانبها از تجربیات بود و آموخته‌های ایشان از دوره نوجوانی و جوانی تا مسائل مربوط به پیروزی انقلاب و مدیریت‌های میانی و کلان نظام، در دوران ریاست جمهوری تلفیق شد و لذا در همین مدت کوتاه سه ساله شاهد تحول عظیم در حوزه مدیریتی و اجرایی کشور و نظام بودیم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی علم و عمل و تجربه را برای پیشبرد اهداف کشور و نظام پیوند زده بود، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات آیت الله رئیسی ایجاد انسجام در نیروهای درون نظام و حرکت دادن بدنه ملت به سمت مردمی سازی بخش‌های مختلف به ویژه اقتصاد و فرهنگ بود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و محروم شدن جامعه از ادامه ثمرات عملکردهای درخشان ایشان، خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری سه ساله آیت الله رئیسی دستاوردهای فراوانی برای مردم به ویژه محرومان داشت.

بایرامی با تاکید بر تداوم الگوی مدیریتی شهید رئیسی در نظام اجرایی کشور، گفت: اگر رؤسای جمهور و مدیران آینده کشور می‌خواهند عملکرد مثبت داشته باشند، باید آیت الله رئیسی را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به حضور معنادار ملت ایران در مراسم تشییع شهدای خدمت طی روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب همواره این حضور مردم قدرت افزا بوده است؛ در واقع حضور میدانی مردم در همه عرصه‌ها همچون انتخابات‌ها و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس و تشییع پیکر شهدا و مناسبت‌های مذهبی و... تولید قدرت می‌کند و پیام دارد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس پیام حضور میلیونی در مراسم تشییع شهدای خدمت را تاکید ملت بر اشتراکات، علیرغم مشکلات و اختلاف سلیقه‌ها دانست و یادآور شد: ملت ایران نشان دادند که تا پای جان از اصل نظام اسلامی ذیل ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

وی ملت ایران را وفادار، با بصیرت، میدانی و جهادی دانست و تاکید کرد: امیدواریم که رئیس‌جمهور و مدیران آینده در مسیر مدیریتی آیت الله رئیسی قرار بگیرند و قدر مردم را بدانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha