• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403030502761
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

وظیفه داریم راه شهید جمهور را ادامه دهیم

وظیفه داریم راه شهید جمهور را ادامه دهیم

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از عموم مردم شریف آذربایجان‌شرقی جهت شرکت حماسی در آئین بدرقه، تشییع و تدفین شهدای راه خدمت اظهار کرد: ما وظیفه داریم تا تمام خدمات و تعهدات دولت سیزدهم را با جدیت و محکم‌تر از پیش ادامه دهیم تا راه شهید جمهور ادامه یابد.

تراب محمدی روز شنبه در نشست شورای مسکن استان با اشاره به اهمیت ویژه حوزه مسکن و تاکید ویژه رئیس جمهور شهید بر این حوزه، عنوان کرد: باید با یک برنامه جدی و ویژه تامین مسکن حمایتی و تداوم برنامه‌های این حوزه در دستور کار دستگاه های مرتبط قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست تاکید کرد: برنامه های استان در حوزه نهضت ملی مسکن با همان روال قبل البته با اهتمام و جدیت پیش می‌رود و مصمم هستیم تا تعهدات مان را به نحو احسن در استان به پایان برسانیم.

جبارعلی ذاکری افزود: مسئولیت، تعهدات و اهداف شهدای راه خدمت امروز بر عهده ماست و بر همین اساس دستگاه‌های مرتبط با حوزه نهضت ملی مسکن از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهر جدید سهند و سایر مدیران و دستگاه‌های مرتبط باید در اسرع وقت و با تعامل و همدلی جهت تحویل قطعه زمین های جوانی جمعیت، واحد های نهضت ملی و مسکن روستایی برنامه ریزی کنند.

سید احمد موسوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در پایان این نشست گفت: امروز بزرگترین کار برای تسلی خاطر خودمان و جامعه، پیگیری مجدانه اهداف شهیدان خدمت است و همگی باید در راه تحقق اهداف و آرمان های شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی تلاش کنیم و ما نیز تا آخرین روز خدمت جهت تحقق ساخت مسکن ویژه اقشار کم برخوردار که از اهداف مهم دولت مردمی سیزدهم و از تاکیدات ویژه رئیس جمهور شهید بود، پای کار خواهیم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان، اقتصاد مسکن استان از جمله بازار اجاره بها، تنظیم و کنترل بازار مسکن و موارد مرتبط مورد بحث و بررسی واقع شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha