• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030502766
  • خبرنگار : 50188

فرماندار اعلام کرد

۲۹۰ زائر از رفسنجان و انار به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

۲۹۰ زائر از رفسنجان و انار به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان از اعزام ۲۹۰ زائر از شهرستان‌های رفسنجان و انار  به حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) فراهم می‌شود.

حسین رضایی امروز پنجم خردادماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب که در محل دفتر امام جمعه شهرستان رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل(ره)، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با اندیشه‌های امام راحل از جمله اهداف اعزام کاروان زائران حرم مطهر امام راحل است.

امام جمعه رفسنجان هم در این نشست ضمن قدردانی از حضور بی نظیر مردم در آئین‌های بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در رفسنجان بیان کرد: یوم‌ الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، بهترین فرصت برای انتقال آرمان‌های امام راحل است و همه وظیفه داریم در تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه امام و آشنایی نسل جوان با وصایای آن حضرت برنامه‌های متنوعی را در سالگرد عروج ملکوتی آن پیر مراد اجرا کنیم.

حجت الاسلام اصغر عسکری از تمام ادارات و دستگاه‌ها خواست تا نهایت همکاری را در برگزاری مراسم سالگرد و اعزام زائران داشته باشند و گفت: برگزاری مراسم محدود به اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر حضرت امام‌ نیست و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم‌ سالگرد ارتحال در سطح شهرستان رفسنجان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه رفسنجان هم در این نشست با بیان اینکه امسال افرادی که تا کنون توفیق حضور در مرقد مطهر امام راحل را نداشته‌اند، اعزام خواهند شد و گفت: هفت دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های رفسنجان و انار برای اعزام زائران نیاز است.

سرهنگ محمد پساوند افزود: امروز همه وظیفه داریم که زمینه آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را با اندیشه و منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) در سطح جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha