• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403030502776
  • خبرنگار : 50673

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

رمز محبوبیت شهید جمهور تواضع و خدمت صادقانه به مردم بود

 رمز محبوبیت شهید جمهور تواضع و خدمت صادقانه به مردم بود

ایسنا/هرمزگان آیین بزرگداشت شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان با حضور روحانیون و طلبه‌های حوزه‌های علمیه هرمزگان در سالن حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، شنبه ۵خرداد، گفت: امروز باید خط انقلابی ایجاد شده از سوی شهید رئیسی با انتخاب رییس جمهور مردمی، مخلص، ولایت مدار و خدمتگزار با الگوی شهید جمهور ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: رسالت روحانیان در جامعه اسلامی یک نقش بی‌بدیل بوده است و نقش روحانیت در شکل گیری، تداوم و صدور انقلاب اسلامی باید ادامه یابد.

امام جمعه بندرعباس گفت: علمای دین در همه شرایط بحرانی نقش خودشان را ایفا کرده اند و اکنون نیز وظیفه‌ای بزرگ بر عهده دارند.

وی افزود: نهضت‌های معاصر از مشروطه، ملی شدن نفت، انقلاب اسلامی همواره نقش مرجعیت شیعه پررنگ بوده است و اکنون روحانیون با این پشتوانه باید زعامت فکری جامعه را بر عهده بگیرند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حوزه‌های علمیه متناسب با زمان حال باید نقش و رسالت تاریخی اش را ایفا کند و بتواند پاسخگوی مشکلات فکری جامعه باشد و در برابر هجوم فتنه‌ها هوشیار و بیدار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: تامین امنیت اخلاقی جامعه امروز بخشی از وظایف حوزه علمیه است و اکنون باید الگوی دینی و خدمتگزاری ارایه کند و اخلاق را در جامعه گسترش دهد.

وی گفت: در مقابل دین گریزی باید ایستاد و جلوی هویت زدایی را گرفت، تبلیغات منفی علیه روحانیت نیز در همین زمینه است.

امام جمعه بندرعباس گفت: رئیس جمهور شهید مصداق روحانی تراز انقلاب بود که از همه فرصت‌ها و نقش تاریخی برای روشنگری جامعه استفاده می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: درخت اسلام با خون شهدای روحانی همواره آبیاری شده است و شهید آیت الله رئیسی نیز آخرین شهید نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: رمز محبوبیت شهید جمهور تواضع و خدمت صادقانه به مردم بود.

وی افزود: شهید رئیسی دربرابر بی مهری ها، هجمه‌های داخلی خم به ابرو نیاورد و در سخت‌ترین شرایط از مسایل معنوی غافل نبود.شهید رئیسی با عمل پاسخ هجمه‌های دشمنان علیه روحانیت را داد.

نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: سختکوشی، ولایت پذیری، تلاش، اخلاص، ساده زیستی، تواضع برخی از ویژگی‌های فردی و مدیریتی شهید جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی بود.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی افزود: حضور میلیونی در مراسم تشییع شهیدان خدمت نیز نشان از وفاداری مردم از تلاش‌های شهدا بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha