• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030502785
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد:

پرداخت بیش از۴۶۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، ازدواج و فرزندآوری در اسدآباد

پرداخت بیش از۴۶۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، ازدواج و فرزندآوری در اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد با اشاره به عملکرد اثر بخش و قابل قبول بانک‌های عامل این شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال، ازدواج و فرزندآوری، تصریح کرد: بانک‌های عامل شهرستان در زمینه اشتغال، فرزندآوری و ازدواج به ۳۵۴۵ پرونده، اعتباری افزون‌ بر ۴۶۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

حسین علی شرکائی شنبه پنجم خردادماه در شورای اداری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده تعداد ۱۷۰۴ پرونده با اعتباری افزون‌بر ۲۲۴ میلیارد تومان مربوط به پرونده‌های ازدواج، ۱۱۹۷ پرونده با اعتباری افزون‌بر ۱۳۹ میلیارد تومان مربوط به اشتغال و نیز ۱۲۷۶ پرونده با اعتباری افزون‌بر ۹۸ میلیارد و ۱۲۷ میلیون تومان مربوط به تسهیلات پرداخت شده فرزندآوری در شهرستان بوده است.

وی در ادامه با اشاره شهادت آیت الله رئیسی، گفت: غم از دست دادن شهید رئیسی بر دل همه ملت ایران سنگینی می‌کند اما وجود رهبر انقلاب موجب دلگرمی همه ما در این مصیبت بوده است.

شرکائی با اشاره به اینکه فسادستیزی، مردمی بودن، ولایت پذیری و جهادی بودن از جمله ویژگی‌های بزرگ شهید جمهور ما بود، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی همواره در خدمتگزاری به مردم در میان مردم بود و پشت میز نشینی در خدمتگزاری مخلصانه و بدون منت به مردم در مرام ایشان معنا نداشت.

وی با تاکید بر اینکه همه ما مردم و مسئولین باید در هر کسوت و شغلی دنباله رو ایشان باشیم، یادآور شد: همه مردم ایران اسلامی با انتخاب درست و آگاهانه و هوشیار با حضور در پای صندوق‌های رای تداوم بخش راه شهید رئیسی خواهند بود. 

پیش‌بینی خرید تضمینی ۶۵ هزار تن گندم در اسدآباد

فرماندار اسدآباد در ادامه از پیش‌بینی خرید تضمینی بیش از ۶۵ هزار تن گندم در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم این شهرستان ۵۸ هزار تن بود که در سال‌جاری بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان خرید تضمینی گندم شهرستان به بیش از ۶۵ هزار تن خواهد رسید.

شرکائی با تاکید بر آمادگی کامل مراکز خرید گندم تضمینی شهرستان برای خرید تضمینی محصول گندمکاران منطقه، افزود: سطح زیرکشت امسال غلات این شهرستان شامل گندم و جو در مجموع ۳۷ هزار و ۵۷۶ هکتار بوده که از این میزان سطح زیر کشت، سطحی افزون‌ بر ۱۲هزار و ۴۴۳ هکتار به گندم آبی و ۱۰ هزار و ۳۴۴ هکتار به گندم دیم اختصاص دارد.

فرماندار اسدآباد در ادامه افزود: اعتبارات سال گذشته این شهرستان از محل منابع مختلف افزون بر ۱۰۹ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار تاکنون ۶۹ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان آن معادل ۶۴ درصد دارای تخصیص بوده و لازم است مدیران دستگاه‌ها تا فرصت باقی مانده به پایان سال مالی نسبت جذب اعتبارات اقدام لازم را داشته باشند و امور و کارها را پیش ببرند.

وی  از اعزام  ۴۰۰ نفر زائر این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد و گفت: این تعداد از زائران اسدآبادی با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سالگرد ارتحال امام راحل به مرقد ایشان اعزام خواهند شد ضمن اینکه برگزاری برنامه‌های مختلفی نیز به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت ارتحال امام راحل برای شهرستان پیش‌بینی شده است.

تبیین خدمات دولت سیزدهم، فضاسازی شهر به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد توسط شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط، تکریم ارباب رجوع، آمادگی دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری،تاکید بر جذب هزینه اعتبارات عمرانی، تاکید بر استفاده از شبکه دولت توسط تمامی دستگاه‌های دولتی شهرستان، پیگیری مصوبات جلسات از جمله مواردی بود که فرماندار اسدآباد در شورای اداری نسبت به این موارد اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی امام جمعه اسدآباد نیز در این جلسه گفت: شهید رئیسی ثابت کرد که در مقابله با دشمن، دیپلماسی عزت مدار و دیپلماسی اقتدار همواره در مقابل دیپلماسی التماسی پیروز است.

وی با بیان اینکه مردم قدر انسان‌های مخلص خدا را می‌دانند، افزود: این حق شهید رئیسی بود که مردم قدردان ایشان باشند، به‌طور قطع این قدردانی و ابراز ناراحتی مردم برای شهید رئیسی موجب برکات وافر برای کشور ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha