• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030502850
  • خبرنگار : 50187

در تودیع و معارفه رئیس دادگستری مطرح شد

از رفع تصرف ۱۰۰ هکتار اراضی ملی تا کشف ۳۵۴ قبضه سلاح غیرمجاز در قلعه‌گنج

از رفع تصرف ۱۰۰ هکتار اراضی ملی تا کشف ۳۵۴ قبضه سلاح غیرمجاز در قلعه‌گنج

ایسنا/کرمان مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج امروز پنجم خردادماه با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی پورمحمدی معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: خادم‌الرضا و خادم ملت بودن بزرگترین افتخار برای شهید جمهور بود و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) طی چند روز اخیر تعابیر و تعاریفی درباره شهید آیت الله رییسی فرمودند که این تعابیر را برای هیچکدام از مسئولان و شهدا مطرح نکردند.

وی عنوان کرد: شهید رئیسی بنیانگذار اقدامات زیربنایی در کشور بود که نتیجه آنها را در آینده مردم خواهند دید.

پورمحمدی در ادامه با قدردانی از زحمات رئیس سابق دادگستری شهرستان قلعه گنج، بر همدلی و هم افزایی مسئولان تاکید کرد و گفت: نتیجه تمام اقدامات مسئولان باید در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی شهروندان باشد.

به گزارش ایسنا، صابر ملایی رئیس سابق دادگستری قلعه گنج نیز در این مراسم گفت: بیش از ۲۰۰  مصلح و حکمین قرآنی در شهرستان فعالیت دارند و بیش از ۱۰۰۰ پرونده را با صلح وسازش مختومه و از ورود بیش از ۱۰۰۰ پرونده به عدلیه جلوگیری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد پرونده‌های قابل مصالحه در قلعه گنج با صلح و سازش مختومه شده، از رسیدگی به بیش از ۳۰ هزار پرونده در دادگستری قلعه گنج خبر داد.

ملایی با اشاره به اینکه با تلاش نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی ۳۵۴ سلاح غیرمجاز در قلعه گنج کشف و ضبط شده، گفت: به همت شورای حفظ حقوق بیت المال، بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی در قلعه گنج رفع تصرف و از چنگال زمین‌خواران آزاد شده است.

رئیس سابق دادگستری قلعه گنج به برنامه‌های حوزه پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اجرای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم ۳۵ درصد تصادفات  منجر به جرح و فوت در شهرستان قلعه گنج کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: ایجاد و راه‌اندازی دفتر مشاوره و معاضدت قضایی، دفتر مصلحین و حکمین قرآنی از دیگر خدمات در این دوره بوده است

همچنین در این مراسم علی مهدیان فر رئیس جدید دادگستری شهرستان قلعه گنج اظهار کرد: با تمام توان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه خدمتگزاری به مردم را دستور کار خود قرار داده‌ام.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف خود در دستگاه قضایی نیازمند همراهی و همکاری مردم و مسئولان هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم حافظ حقوق مردم باشیم.

از رفع تصرف ۱۰۰ هکتار اراضی ملی تا کشف ۳۵۴ قبضه سلاح غیرمجاز در قلعه‌گنج

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha