• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030502854
  • خبرنگار : 90047

رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمان جهان - ژاپن

پایان کار پارادوومیدانی ایران در قهرمانی جهان با ۱۴ مدال

پایان کار پارادوومیدانی ایران در قهرمانی جهان با ۱۴ مدال

در پایان رقابتهای پارادوومیدانی قهرمانی جهان در کوبه ژاپن، نمایندگان ایران در بخش جانبازان و توانیابان و نابینایان و کم بینایان موفق به کسب ۱۴ مدال شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات پارادوومیدانی قهرمان جهان در کوبه ژاپن برگزار شد و کاروان ایران با کسب ۱۴ مدال در بخش جانبازان و توانیابان و نابینایان و کم بینایان به کار خود پایان داد.

در آخرین روز از این رقابت‌ها، صادق بیت سیاح امروز شنبه پنجم خرداد در ماده پرتاب نیزه کلاس F۴۱ به مصاف حریفان خود رفت و با ثبت رکورد ۴۷.۹۲ به مدال نقره دست یافت.

پیش از این نیز یاسین خسروی و سعید افروز به مدال طلا، هاشمیه متقیان و علی اصغر جوانمردی مدال نقره، علیرضا مختاری و الهام صالحی مدال برنز کسب کرده بودند.

همچنین الهام صالحی در ماده پرتاب وزنه پنجم، زینب مرادی و هادی کائیدی در جایگاه چهارم قرار گرفته بودند و حامد امیری و امان الله پاپی از کسب مدال بازمانده بودند.

به این ترتیب تیم ملی دوومیدانی جانبازان و توان یابان در پایان این رقابت‌ها موفق به کسب ۷ مدال (۲طلا، ۳ نقره و ۲ برنز) شد.

همچنین در بخش نابینایان و کم‌بینایان، ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب ۲طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شدند.

در این مسابقات امیر حسین علیپور در پرتاب وزنه و هاجر صفر زاده در دو ۴۰۰متر به مدال طلا رسیدند.

علی پیروج و مهدی اولاد در پرتاب نیزه و وزنه به مدال نقره دست یافتند.

سامان پاکباز در پرتاب وزنه، مهدی اولاد در پرتاب دیسک و سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه به مدال برنز رسیدند و هاجر صفرزاده در ماده ۲۰۰ متر کلاس T۱۲ چهارم شد.

به این ترتیب تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان در پایان این رقابت‌ها با حضور ۶ ورزشکار موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شد.

 رقابت های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان برگزار شد و نفرات اول و دوم هر ماده جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس را کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha