• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030502855
  • منبع : سازمان لیگ فوتبال

درخواست سازمان لیگ برای برخورد انضباطی با استقلالی‌ها

درخواست سازمان لیگ برای برخورد انضباطی با استقلالی‌ها

سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به مصاحبه‌های غیرفنی سرمربی و مربی و برخی بازیکنان استقلال شد.

به گزارش ایسنا، در نامه سازمان لیگ به  دکتر ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است، با توجه به اظهارات و مطالب سراسر کذب عنوان شده از سوی جواد نکونام سرمربی استقلال تهران و هم‌چنین برخی از مربیان و بازیکنان این تیم پس از تساوی با نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آن هم در حالی که هیچگونه مشکلی در برگزاری مسابقه از هر حیث نداشته، نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی محسوب می‌شود.

بنابراین متن کامل مصاحبه به پیوست جهت رسیدگی به تخلفات جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، آرش رضاوند، روزبه چشمی و سید حسین حسینی به حضور ارسال می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۶:۰۵

امیدواریم فردا 200میلیون جریمه ش نکنید. 200 میلیون برا اینها که میلیاردتومان درامد دارند پول توجیبی ست برای این تهمت ها و توهین ها که همه می دونند فرافکنی س باید جریمه های جدی تری بشه. اینم فردا مثل دروازه بانش می گه 300 میلیون فدای سرشون... امروز خبر تقدیر نکونام از داوری حیدری در تراکتور که دیشب از آن انتقاد کرده بود را دیدم واقعا آدم می مونه از این اخلاق غیرحرفه ای و غیرانسانی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۲۳:۲۳

مربیان استقلال با نغ و غر و جرزنی قصد دارند کارشونو پیس ببرند...همچنین تهمت و افترا.... کمیته انظباطی باید سزای نا جوانمردی اینها را بدهد....این چه مکتبی هست که استقلال دارد؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۰۰:۱۴

تمام حرفهای مربيان استقلال درسته، فساد ليگ ايران را برداشته برأي قهرمان كردن پرسپولیس

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۰۷:۱۴

لطفادست از طرفداری یک تیم خاص برداریداز روره قیامت بترسید چراباید ناعدالتی کنید عاقبت خودتونو خراب کنید بخاطرتیم کثیف لنگ که چندین ساله همین بانکها پشت پرده دارن بهش کمک میکنن و الکی میگن یه هوادار متحول شده