• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403030502865
  • منبع : بازار

رزرو هتل پارسیان استقلال در دی ماه

رزرو هتل پارسیان استقلال در دی ماه

زمانی که عده زیادی برای امور اداری یا تفریحی به تهران می‌آیند و به دنبال اقامتگاه‌هایی برای استراحت هستند؛ هتل‌ها در این زمینه می‌توانند کمک زیادی کنند که خوشبختانه تعداد زیادی از آن‌ها را در تهران شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، هتل پارسیان استقلال که در گذشته با نام رویال هیلتون شناخته می‌شد، یکی از آن‌ها است. امکانات این هتل باعث حیرت عده زیادی از کاربران شده و آن‌ها را ترغیب به رزرو این هتل کرده است. در صورتی که شما نیز یکی از این افراد هستید، حتما این مطلب را پیرامون نحوه رزرو در دی ماه دنبال کنید.

معرفی هتل پارسیان استقلال تهران

همان‌طور که گفته شد، ساز و کار هتل پارسیان استقلال تهران بعد از انقلاب تغییر کرد و اکنون آن را با همین نام می‌شناسیم. هتل‌های ۵ ستاره نسبتا زیادی در پایتخت رویت می‌شوند، اما کمتر موردی امکانات و خدمات این هتل را در اختیار دارند. برای نخستین بار در سال ۱۳۴۱ بود که از پارسیان استقلال تهران رونمایی شد و بعدها برج دیگری را تحت عنوان برج شرقی در کنار آن ساختند. جالب است بدانید مجموعا ۵۵۲ اتاق در ۱۵ طبقه برای این هتل در نظر گرفته شده و به لحاظ مساحت از برترین هتل‌های کل کشور است. پس اگر در جست و جوی هتلی با سابقه و با پرسنلی کاربلد هستید، حتما هتل پارسیان استقلال به شما توصیه می‌شود.

مزایا و امکانات هتل پارسیان استقلال

جذاب‌ترین مزایا و امکانات هتل پارسیان عبارت هستند از:

رزرو هتل پارسیان استقلال در دی ماه

تعداد زیاد اتاق‌ها

در بالا نیز اشاره شد که اتاق‌های زیادی برای مهمانان محترم در هتل پارسیان در نظر گرفته شده است. چنین هتل‌هایی می‌توانند مسافران بیشتری را به خود جذب کرده و خدماتشان را به آن‌ها ارائه دهند. فضای سایر بخش‌های این هتل اعم از رستوران، لابی و سالن‌ها نیز کاملا بزرگ است.

رستوران‌ها و کافه‌ها

برای افرادی که به غذاهای رستوران‌ها علاقه دارند نیز خبر خوبی داریم؛ رستوران‌ها و کافه‌های این هتل در هر ساعتی مشغول به کار هستند تا از غذاهای لذیذ موجود در منو میل کنید. این رستوران‌ها ظرفیت زیادی دارند تا عده زیادی در هر وعده بتوانند در آن حضور پیدا کنند. ضمنا از کافه‌های دنج و آرام این هتل به همراه موسیقی ملایم و نوشیدنی‌ها می‌توان لذت برد.

امکانات ورزشی

انواع امکانات ورزشی که از یک هتل لوکس انتظار دارید، در پارسیان استقلال تهران مشاهده می‌شوند. باشگاه بدنسازی گوشه‌ای از این امکانات است که انواع وسایل ورزشی را در خود دارد. ورزشکاران زیادی چه به عنوان مسافران این هتل و چه از جاهای دیگر به این باشگاه مراجعه کرده و تمرینات خود را زیر نظر مربیان کاربلد انجام می‌دهند. از این که بگذریم، زمین تنیس هتل پارسیان نیز طرفداران فراوانی دارد.

شما می‌توانید این زمین را برای هر چند ساعتی که مد نظر دارید، اجاره کرده و اوقات خوشی را به همراه دوستان و آشنایان داشته باشید. البته امکان یادگیری این ورزش زیر نظر مربی در آن هم وجود دارد. بعد از انجام تمرینات نیز قادر به استفاده از امکانات استخر، سونا، جکوزی و ماساژ توسط افراد متخصص خواهید بود.

آدرس هتل پارسیان استقلال

در نزدیکی خیابان ولیعصر، یکی از معروف‌ترین خیابان‌های پایتخت می‌توان هتل پارسیان را پیدا کرد. به عبارت دیگر، این هتل در ۲ کیلومتری سازمان صدا و سیما و در نزدیکی اتوبان چمران واقع شده است و همین موضوع، دسترسی را به مناطق دیدنی و تاریخی شهر امکان‌پذیر می‌کند. مسافرانی که این هتل را رزرو می‌کنند، کاملا از دسترسی‌های آن رضایت دارند.

رزرو هتل پارسیان استقلال در دی ماه

 شیوه رزرو هتل پارسیان استقلال در دی ماه

در ماه دی به دلایل گوناگون شاهد آمدن مسافران زیادی به پایتخت کشور هستیم. انگیزه‌های فراوانی مانند تفریح و کار برای آمدن به پایتخت وجود دارد و به همین خاطر، هتل پارسیان مانند بسیاری از مواقع دیگر سال پر از مسافر می‌شود. با مسافران این هتل که صحبت کنید، می‌بینید از شهرهای مختلفی قدم به آن جا گذاشته‌اند. البته افرادی را هم داریم که به دلایلی از خود تهران هستند.

پس شاید اگر بدون اطلاع قبلی برای اقامت به این هتل مراجعه کنید، اتاقی را نیابید. یکی از راهکارهایی که تیم پارسیان در اختیار افراد قرار داده، امکان رزرو آنلاین است. این یعنی به وسیله سایت خود این هتل و بعضی سایت‌های دیگر می‌توان اقدام به رزرو اتاق‌های آن کرد. خوشبختانه علی بابا نیز رزرو اتاق‌های هتل پارسیان استقلال تهران را پوشش می‌دهد و همه روزه می‌توان اتاق‌هایی را در آن یافت. این یعنی با رزرو به صورت آنلاین در این سایت، خیلی سریع می‌توان به سایر امور خود برای آغاز سفر رسیدگی کرد.

سخن پایانی

با مروری بر امکانات هتل پارسیان استقلال، متوجه لوکس و شیک بودن آن می‌شویم. خوشبختانه برخلاف تصور عموم، رزرو این هتل و سایر هتل‌های موجود در تهران در علی بابا اصلا کار دشواری نیست و در عرض چند دقیقه می‌توان به هدف رسید. اگر تجربه حضور در این هتل را داشته‌اید، حتما آن را با دوستان خود در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha