• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403030502870
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل خواستار شد

ضرورت تجمیع تمامی داده‌های اطلاعاتی حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

ضرورت تجمیع تمامی داده‌های اطلاعاتی حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه کمیسیون استان خواستار تجمیع تمامی داده‌های اطلاعاتی حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

رضا قاسمیان پنجم خرداد در جلسه کمیسیون استان خواستار تجمیع تمامی داده‌های اطلاعاتی حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد و افزود: در راستای اتخاذ تصمیمات صحیح و انجام اقدامات عملیاتی موفق ضروریست تمامی دستگاه های متولی نسبت به اشتراک گذاری اطلاعات با یکدیگر اقدام کنند.

جانشین رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل، همچنین به شناسایی موانع و مشکلات حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: از تمامی دستگاه‌های نظارتی انتظار می رود بالاترین استاندارد را در انجام وظایف محوله مد نظر قرار دهند تا آسیبی متوجه اقتصاد کشور و مردم نشود.

قاسمیان ادامه داد: تمامی متولیان امر در حوزه دام باید در اسرع وقت در راستای جلوگیری از کمبود گوشت در استان اقدامات و بررسی های کارشناسی را انجام دهند و لازم است مجوز حمل دام به استان های دیگر از محل مازاد مصرف استان صادر شود.

جانشین رئیس کمیسیون استان در ادامه انجام امورات فرهنگی و اطلاع رسانی در جهت اعتلای فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و عدم استفاده از کالای قاچاق توسط تمامی دستگاه ها را خاطرنشان کرد و افزود: همه دستگاه های عضو این کمیسیون می بایست در این مسیر گام مؤثری بردارند.

قاسمیان در راستای ایجاد انسجام و مدیریت قوی و کارآمد در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برقراری ارتباط و برگزاری جلسات مشترک با استان های همجوار را امری ضروری و مهم دانست. 

همچنین در این جلسه محمدعلی مجتهدی نیا، دبیر کمیسیون استان گفت: تمامی دستگاه های عضو می بایست با تمام توان و استفاده از ظرفیت ها و نیروهای تحت امر خود در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha