• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403030502876
  • خبرنگار : 50180

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

«شهید رئیسی» وظیفه روسای جمهور آینده را سنگین‌تر کرد

«شهید رئیسی» وظیفه روسای جمهور آینده را سنگین‌تر کرد

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه شهید رئیسی به عنوان قهرمان جهاد و خدمت شناخته شد، گفت: ایشان مسئولیت و وظیفه روسای جمهور آینده کشور را سنگین‌تر کرد.

سردار بهمن ریحانی، امروز (پنجم خرداد) درمراسم بزرگداشت شهدای خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر، با تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهارکرد: اینکه اقشار مختلف مردم فارغ از هر سلیقه سیاسی در مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهانش حاضر شدند، نشان از مردمی بودن آیت الله رئیسی دارد.

ریحانی با بیان اینکه  شهدای خدمت به اسوه‌های تلاش و خدمت به مردم تبدیل شدند، افزود: آیت الله رئیسی یک نوع مدیریت و الگوی در تراز انقلاب اسلامی برای کار کردن در جایگاه ریاست جمهوری را بنیان نهاد که باید ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید رئیسی به عنوان قهرمان جهاد و خدمت شناخته شد، گفت: ایشان مسئولیت و وظیفه رئوسای جمهور آینده کشور را سنگین‌تر کرد.

ریحانی با بیان اینکه شهید رئیسی مدیریت جهادی را در عمل نشان داد، افزود: شهید رئیسی به الگویی برای رئوسای جمهور آتی کشور تبدیل شد و دیگر کسی کمتر کار کار کردن از شهید رئیسی را از روسای جمهور آینده کشور نخواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه آنچه به شهید رئیسی عزت داد، کار کردن برای مردم بود، گفت: شهید رئیسی هم همچون شهید بهشتی درد محرومان را چشیده بود و با جان و دل برای محرومان کار می کرد.

وی افزود: شهید رئیسی خودنمایی نمی کرد، او پاکدست و امانت دار بود و هیچگاه حتی در کارزار انتخاباتی هم حاضر نشد اخلاق را زیرپا بگذارد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه این روزها سالروز آزادسازی حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را پشت سر می گذاریم، گفت: آزادسازی خرمشهر اوج قله افتخارات ما در دوران دفاع مقدس بود.

ریحاین تاکید کرد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، یک عملیات گسترده و غیرقابل باور برای دشمنان بود، چون در آن زمان به اذعان کارشناسان نظامی امکان بازپس گیری خرمشهر وجود نداشت.

 وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر به لحاظ استراتژیکی و روانی برای ما اهمیت داشت، گفت: آزادسازی خرمشهر علاوه بر اینکه به لحاظ استراتژیکی اهمیت داشت، به لحاظ روانی هم به مطالبه مردم تبدیل شده بود، ضمن اینکه دشمنان  هم روی فتح خرمشهر خیلی مانور داده بودند تاجایی که صدام اعلام کرده بود اگر ایرانی ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند، کلید بصره را به آنها خواهد داد که البته به قول خودش عمل نکرد.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر درس‌های زیادی برای ما داشت، اما مهمترین درس فتح خرمشهر این بود که جامعه اسلامی باید همواره برای مقابله با دشمنان خود آمادگی داشته باشد.

وی  در ادامه اشاره‌ای هم به آمادگی بالای نیروهای نظامی در دفاع از خاک کشور داشت و گفت: به واسطه مقتدر بودن ایران اسلامی است که دشمنان در جریان عملیات وعده صادق تلاش کردند هر طور شده ما را از پاسخ دادن به جنایات رژیم صهیونستی در  حمله به کنسولگری ایران در سوریه منصرف کنند، اما ما نپذیرفتیم و همان‌طور که با فتح خرمشهر مقابل دشمن ایستادیم، در عملیات وعده صادق هم اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدیم.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha