• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403030502891
  • خبرنگار : 71234

خضریان خبر داد

اعلام آمادگی ۲۳۰ منتخب برای شرکت در مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم

اعلام آمادگی ۲۳۰ منتخب برای شرکت در مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم

عضو هیات اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با اشاره به اعلام آمادگی ۲۳۰ منتخب برای شرکت در فراکسیون اکثریت گفت: این فراکسیون در دومین جلسه مجمع عمومی خود درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری می‌کند.

علی خضریان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت گفت: تشییع میلیونی و بدرقه تاریخی مردم نشان داد که نه تنها الگوی رجایی امکان تحقق دارد که اقبال به آرمان‌های انقلابی از جامعه زدوده نشده است؛ شهید رجایی را باید در چارچوب مکتب امام خمینی (ره) فهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اولین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم گفت: اولین مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی فردا صبح تشکیل می‌شود. قرار است در این جلسه اساسنامه و آیین‌نامه این فراکسیون به تصویب رسیده و همچنین اعضای هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی انتخاب و تعیین شوند.

منتخب مجلس دوازدهم درباره تعداد اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: برای حضور در اولین جلسه عمومی فراکسیون از بیش از ۲۳۰ منتخب مجلس دوازدهم دعوت شده است؛ با وجودی که در یک هفته اخیر تعدادی از منتخبان در تهران حضور نداشتند ولی تاکنون بیش از ۱۱۰ فرم عضویت پر شده و این افراد به عضویت فراکسیون درآمدند.

خضریان همچنین بیان کرد: تلاش فراکسیون انقلاب اسلامی رسیدن به وحدت حداکثری است در همین راستا ۲ نفر از اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی یعنی آقای فتح‌الله توسلی و آقای حسن قشقاوی با اعلام انصراف از عضویت در فراکسیون مستقلین، به عضویت فراکسیون انقلاب اسلامی در آمدند.

۷ خرداد درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس تصمیم‌گیری می‌شود 

عضو هیات اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی در ادامه درباره زمان تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس نیز اظهار کرد: فراکسیون انقلاب اسلامی در دومین مجمع عمومی خود یعنی عصر هفتم خردادماه بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه و تشکیل شعب، در جلسه‌ای در خصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال اول فعالیتش تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha