• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403030502896
  • خبرنگار : 50040

استاندار گیلان عنوان کرد

مدیران با انگیزه بیشتر کار کنند

مدیران با انگیزه بیشتر کار کنند

ایسنا/گیلان استاندار گیلان خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی شخصا در نشست شورای عالی مسکن حضور می‌یافت و به طور مستمر پیگیر امور بود.

اسدالله عباسی امروز، پنجم خردادماه در حاشیه نشست ویدئوکنفرانسی شورای عالی مسکن که به ریاست محمد مخبر، سرپرست دولت برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع در پروژه‌های تامین مسکن در استان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمین در استان گیلان، دستگاه‌ها جهت شناسایی اراضی مناسب طرح نهضت ملی مسکن فعال تر شوند.

وی اولویت دولت سیزدهم را اشتغال و مسکن دانست و افزود: آیت الله رئیسی اهتمام ویژه‌ای نسبت به تامین مسکن برای اقشار مردم داشت و اگرچه از وجود ایشان محروم شدیم، اما این راهبرد دولت سیزدهم را که جزء منویات رهبر انقلاب است را با حساسیت و احساس مسئولیت پیش خواهیم برد.

استاندار گیلان با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، به مشکلات واحدهای اجاره ای اشاره و اظهار کرد: دولت با پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، به اجاره‌نشین‌ها کمک می‌کند.

عباسی از شهرداران خواست بازآفرینی شهری را جدی بگیرند و یادآور شد: در برخی از شهرهای استان از جمله رشت با بافت فرسوده مواجه هستیم و باید نسبت به اجرای طرح‌های بازآفرینی اهتمام داشته باشیم و لذا شهرداران در شهرهای دارای بافت فرسوده کارگروه بازآفرینی را جدی بگیرند، زیرا بازآفرینی نیاز به زمین و زیرساخت ندارد و فرصت خوبی برای تامین مسکن است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات خودمالکی با سرعت عمل کنند، گفت: روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی مناسب است و امیدواریم ادامه پیدا کند.

استاندار گیلان از بانک ها خواست در پرداخت تسهیلات هدفمند عمل کنند و اشتغال و مسکن را اولویت خود بدانند و افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال و مسکن، هم قانونی و هم وجدانی است و لذا مانعی ندارد.

عباسی همچنین خواستار کاهش مدت زمان اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ۱۸ ماه به ۱۲ ماه با روش‌های نوین و صنعتی‌سازی شد و عنوان کرد: مدیران، با انگیزه و اراده بیشتر کار کنند و روحیه مدیریت جهادی و میدانی و انقلابی و مردمی داشته باشند و همانند رئیس جمهور شهیدمان برای رفاه و معیشت مردم و محرومیت زدایی شب و روز نشناسند.

وی از متولیان حوزه مسکن استان خواست در تامین زمین فقط بر رشت متمرکز نشوند و تاکید کرد: تامین زمین برای مسکن شهری و روستایی و جوانی جمعیت در همه شهرها در دستور کار باشد.

استاندار گیلان از مدیران خواست نسبت به روزها و هفته‌ها و ماه‌های قبل با همت و شدت بیشتری تلاش کنند و متذکر شد: شاهد روحیه و صلابت و صبر رهبر انقلاب در اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت بودیم و باید افتخار کنیم که مدیران دولت سیزدهم هستیم.

وی ملت ایران را قدردان مسئولان جهادی و میدانی همچون آیت‌الله رئیسی دانست و تصریح کرد: مدیران دولت نباید لحظه‌ای از خدمت صادقانه به مردم دریغ کنند، زیرا این مردم همیشه پای کار نظام هستند.

عباسی همچنین بر تکمیل زیرساخت‌ها به صورت هماهنگ با روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید و تصریح کرد: افزایش ظرفیت زیرساخت‌ها در بازآفرینی شهری نیز مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۸:۳۰

درود بر استاندار محبوب وپرتلاش گیلان دوست داریم