• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403030502908
  • خبرنگار : 50204

استاندار مرکزی: در برنامه‌ریزی اوقات فراغت، همه سلایق پوشش داده شود

استاندار مرکزی: در برنامه‌ریزی اوقات فراغت، همه سلایق پوشش داده شود

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در برنامه‌ریزی اوقات فراغت همه سلایق باید پوشش داده شود و تنها یک حرفه یا ورزش مورد توجه قرار نگیرد.کمیته امداد و بهزیستی نیز تمهیدات لازم را برای افرادی که برخوردار نیستند، بیندیشند.

فرزاد مخلص‌الائمه، پنجم خردادماه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید به شرکت در دوره‌ها و آموزش‌های مفید تشویق شوند. مدیران استانی نیز باید در برنامه‌ریزی‌ها دید استانی داشته باشند و تنها به مرکز استان بسنده نکنند. دید شهرستانی وظیفه مدیران شهرستان‌هاست.

مخلص‌الائمه همچنین بر تکمیل اطلاعات مربوط به برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: برنامه‌ها باید جزء به جزء باشد تا ریز برنامه‌های دستگاه‌ها مشخص شود.

وی با اشاره به روحیه جوانگرایی شهید رئیسی گفت: ایشان توجه زیاد و نگاه عمیقی به جوانان داشت و به جوانان میدان می داد.

استاندار مرکزی بر ایجاد قرارگاه مردمی ازدواج آسان به عنوان پیشنهاد تاکید کرد و گفت: برگزاری جشن ازدواج تابع شرایط کشور است و جشن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز گفت: سال گذشته برنامه راویان پیشرفت انجام شد که اقدام خوبی بود اما امسال باید با محتوای جدید انجام شود.

وی افزود: برای اوقات فراغت باید سرفصل تنظیم شود تا به دور باطل تبدیل نشود و در کنار کمیت باید کیفیت نیز مورد توجه قرار گیرد.

مسعود پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: جلسه برنامه‌ریزی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سال گذشته تشکیل و ساماندهی و رونمایی از سایت اوقات فراغت استان انجام شد.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی با هدف تقویت روحیه همکاری و مشارکت اجتماعی بین جوانان، راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت با هدف تقویت روحیه دینی و ملی بین جوانان، تهیه و توزیع محتوای فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی در فضای مجازی، برگزاری سلسله نشست‌های هویتی تبیینی در قالب اردوهای یک روزه از جمله برنامه‌های این اداره کل در سال گذشته بوده و امسال نیز در دستور کار قرار دارد.

پیرایش با بیان اینکه از ۱۹ تا ۲۵ خرداد هفته ازدواج نامگذاری شده ادامه داد: برای این هفته شعار ازدواج آسان و آسمانی انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: امسال برای سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برنامه‌هایی از جمله تقدیر از فعالان و خادمین برجسته و اثرگذار در حوزه ازدواج و ‌خانواده، تقدیر از دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در حوزه ازدواج و تقدیر از زوجین الگوساز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیان

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha