• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403030502922
  • خبرنگار : 71979

ژاوی: از هفته بعد فقط یک هوادار بارسلونا هستم

ژاوی: از هفته بعد فقط یک هوادار بارسلونا هستم

سرمربی بارسلونا دلایل اخراجش را توضیح نداد و از خبرنگاران درخواست کرد تا این سوال را خوان لاپورتا بپرسند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته پایانی لالیگا فرداشب به مصاف سویا خواهد رفت. پیش از این بازی ژاوی هرناندس در نشست خبری شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

ژاوی قرار است فردا برای آخرین بار روی نیمکت بارسا بنشیند و مطابق توافقی که روی گذشته انجام شد، با وجود این که برای یک فصل دیگر با بارسا قرارداد داشت، این تیم را ترک خواهد کرد.

ژاوی در ابتدا گفت: این آخرین کنفرانس خبری من به عنوان سرمربی بارسلونا است. مایه افتخار و غرورم بود که این‌جا حضور داشتم. آیا از روش پایان همکاری‌ام متنفرم؟ من چنین چیزی نمی‌گویم، مطمئنم در روزهای آینده رئیس صحبت می‌کند و دلایل این تصمیم را توضیح خواهد داد.

او ادامه داد: آیا از دریافت دستمزد باقی مانده منصرف می‌شوم؟ من قبلا این را پاسخ داده‌ام و همیشه روی قولم می‌مانم. بارسا با اسطوره‌هایش بد خداحافظی می‌کند؟ من می‌خواستم بمانم و آن‌ها گفتند که تصمیم‌شان عوض شده است. این سوال به من مربوط نیست و باید از آن‌ها بپرسید. من از رئیس و همه اعضای باشگاه سپاسگزارم. همانطور که قبلاً گفته‌ام، همیشه بهترین‌ها را برای باشگاه همیشگی‌ام می‌خواهم.

سرمربی بارسلونا درباره گفت‌وگو با بازیکنانش گفت: حقیقت را گفتم، آن‌ها شایسته این بودند که همه چیز را بدانند. باید این سوال را از رئیس بپرسید که چرا من را اخراج کرد. آیا باشگاه با من بدرفتاری کرده است؟ نمی‌خواهم در مورد باشگاه بد صحبت کنم. همانطور که قبلاً بارها گفته‌ام، همیشه بهترین‌ها را برای این باشگاه می‌خواهم.

او درمورد احتمال بازگشت به بارسا در آینده هم گفت: در حال حاضر به چنین چیزی فکر نمی‌کنم اما شما هرگز نمی‌دانید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

ژاوی سپس با خبرنگاران شوخی کرد و گفت: می‌خواهم از شما تشکر کنم و بگویم دلم برای تمامی شما تنگ می‌شود، شاید این را باور نکنید ولی واقعا چنین احساسی دارم. از هفته بعد من فقط یک هوادارم، بارسا را روی سکوهای ورزشگاه مونتخوئیک و نوکمپ جدید تشویق می‌کنم، زنده باد بارسا.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha