• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030502938
  • خبرنگار : 50649

آیت‌الله رئیسی در خیمه ولایت و میدان خدمت شهید شد/ ۱۰ خرداد؛ زمان آغاز فرایند انتخابات

آیت‌الله رئیسی در خیمه ولایت و میدان خدمت شهید شد/ ۱۰ خرداد؛ زمان آغاز فرایند انتخابات

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه گفتمان خدمت به واسطه اقدامات آیت‌الله رئیسی نهادینه شد، گفت: این شهید بزرگوار در خیمه ولایت و میدان خدمت جان داد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۵ خردادماه در نشست شورای اداری استان فارس با بیان اینکه دو نکته سرمایه گرانسنگ شهید آیت‌الله رئیسی شد، گفت: تلاش‌های مستمر برای آرمان‌های انقلاب و تلاش بی‌وقفه برای خدمت به مردم و محرومان نکاتی بود که سرمایه بزرگ شهید جمهور شد.

وی با تصریح اینکه پرچم جان دادن در خیمه ولایت و در میدان خدمت نصیب شهید آیت‌الله رئیسی شد و از این بابت افتخار بزرگی کسب کردند، افزود: مردم هم قدرشناسی خود را برای شهید جمهور و شهدای خدمت نشان دادند. هر کسی برای مردم، نظام واسلام خدمت کند، محبوب می‌شود.

قزلسفلی تصریح کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت مردم واقعاً عزادار شدند و عزاداری کردند، به طوری که مراسم عزاداری و بزرگداشت شهدای خدمت در جای جای استان فارس برپا شد و موکب‌ها و دسته‌جات عزاداری به راه افتادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اینکه مردم قدردان خادمان و مسئولان هستند، افزود:مسیر خدمت و قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه و حکیمانه ایشان و سرمایه بزرگ پشتیبانی مردم، قطعا توفنده‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد و دشمنان را بار دیگر ناکام می‌گذارد.

وی یادآور شد: در این چند روز این پیام به دنیا مخابره شد که با وجودی که رئیس دولت در میان مردم نیست، اما ساختار سیاسی این نظام بر گرفته از متن اسلام به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ خللی در هیچ جایی مشاهده نمی‌شود.

قزلسفلی تأکید کرد: گفتمان خدمت به واسطه کار بزرگ آیت‌الله رئیسی نهادینه شده است و باید بعد از چند روز عزاداری از امروز این گفتمان خدمت را محکم‌تر از گذشته با همت و بصیرت و هم‌افزایی و همبستگی و اتحاد پیش ببریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از فرمانداران خواست تا کاروان‌های خدمت را حتی در روستاها و دهستان‌ها ظرف ۳ ماه آینده راه‌اندازی کنند و سپس ادامه داد: همچنین هر دستگاهی باید میز خدمت تخصصی خود را راه‌اندازی کند.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه امسال را شب قدر دیگری برای انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: مردم حتماً با آگاهی در این انتخابات حضور پیدا خواهند کرد، چرا که این ملت هوشیار و هوشمند هستند و به موضوعات عالمانه و با تحقیق ورود پیدا می‌کنند بنابراین باید مسیر خدمت را تا لحظه آخری که حضور داریم، محکم ادامه دهیم.

قزلسفلی از آغاز فرایند انتخابات از ۱۰ خردادماه با دستور وزیر کشور خبر داد و افزود: این فرایند با ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌ها، انتشار اسامی کاندیداها و تبلیغات دو هفته‌ای و برگزاری انتخابات ۳۰ روز طول خواهد کشید و در صورتی که انتخابات به مرحله دوم راه پیدا کند، ۱۵ تیرماه انتخابات مرحله دوم برگزار خواهد شد، چرا که طبق قانون اساسی باید ظرف ۵۰ روز رئیس جمهور تعیین و معرفی شود.

معاون استاندار فارس در ادامه سخنان خود یکی از اقدامات در دست انجام این معاونت را بررسی سنوات خدمتی مدیران عنوان کرد و افزود: برخی از مدیران و رؤسای ادارات در شهرستان‌ها بیش از ۸ یا ۱۰ یا حتی ۲۲ سال در سمت خود فعالیت می‌کنند که قطعاً با تک تک آن‌ها جلسه برگزار خواهیم کرد، چرا که باید پویایی در فعالیت مدیران باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس خواست تا حتماً با اطلاع فرمانداران در شهرستان‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha