• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1403030502947
  • منبع : سازمان حفاظت محیط زیست

برگزاری آموزش ضمن خدمت برای همه محیط بانان در نیمه اول سال جاری

برگزاری  آموزش ضمن خدمت برای همه محیط بانان در نیمه اول سال جاری

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان از برگزاری آموزش ضمن خدمت برای همه محیط بانان در نیمه اول امسال همچنین اجرای دوره‌های آموزش تکمیلی محیط بانان در مناطق تحت مدیریت در شش استان کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا سیدابوالقاسم موسوی صبح امروز در دومین دوره آموزش محیط بانی، ضمن مقدس دانستن شغل محیط بانی و گرامیداشت یاد محیط بان شهید سید حسین حسینی که از فراگیران دوره قبل مرکز بود، بر ضرورت توجه ویژه به این شغل تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا محیط بان ایرانی به عنوان فردی قدرتمند و متخصص به جامعه معرفی شود.

وی ضمن تاکید برضرورت حضور فعال محیط بانان در کلاس‌های آموزشی و بهره‌گیری از فرصت یادگیری در این کارگاه‌ها، برنامه‌ها و سرفصل‌های آموزشی را که درقالب ۱۳ فصلِ امور تخصصی محیط زیستی و امور انتظامی ارایه خواهد شد، تشریح کرد و از محیط بانان خواست تا با بهره‌گیری از روش‌های نوین حفاظت و تلفیق آن با تجارب ارزشمند و دانش سنتی در این حوزه، سطح مراقبت شغلی خود را افزایش دهند. 

موسوی افزود: با همکاری یگان حفاظت سازمان محیط زیست، به‌نحوی برنامه‌ریزی شده تا در نیمه اول سال جاری همه محیط بانان کشور و محیط بانان جدید الاستخدام، آموزش بدو خدمت را بگذرانند سپس در محل خدمت حاضر شوند. طراحی لازم برای برای اجرای دوره‌های آموزش تکمیلی محیط بانان در مناطق تحت مدیریت در شش استان کشور انجام شده است که طی سال جاری اجرایی خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان ضمن تشریح ضرورت آگاهی‌بخشی و آموزش همگانی آحاد جامعه، از محیط بانان خواست تا پرتلاش‌تر از گذشته در حوزه آموزش و مشارکت مردمی فعالیت داشته باشند و معاونت آموزش سازمان را در تربیت نسل محیط زیستی و دانش اموزان یاری کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، صبح امروز دومین دوره آموزش محیط بانی به مدت یک هفته و با حضور ۱۰۰ نفر محیط بان از سراسر کشور با بهره‌مندی از ظرفیت مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان کرج آغاز به کار کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha