• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403030502960
  • خبرنگار : 50604

معرفی روسای جدید دادگستری‌های گمیشان، بندرگز و دادگاه بخش داشلی برون

معرفی روسای جدید دادگستری‌های گمیشان، بندرگز  و دادگاه بخش داشلی برون

ایسنا/گلستان روسای جدید دادگستری‌های گمیشان، بندرگز و دادگاه بخش داشلی برون با پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان گلستان و صدور حکم از سوی رئیس قوه قضائیه معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان عصر شنبه ۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در احکام جداگانه علی اکبر قنبرزاده به سمت رئیس دادگستری بندرگز ، حسن احمدی به سمت رئیس دادگستری گمیشان و محمد احمدنژادچهره به سمت رئیس حوزه قضایی بخش داشلی برون منصوب شدند.

حیدر آسیابی بیان کرد: در ادامه این تغییرات طی چند روز آینده رئیس دادگستری علی آبادکتول و دادستان شهرستان گنبدکاووس هم تغییر خواهد کرد.

وی در مراسم معارفه این روسا که به صورت جداگانه برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های روسای پیشین این حوزه های قضایی گفت: انتخاب مدیران جوان و انقلابی و تغییرات مدیریتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و بهبود ارائه خدمات قضایی به مردم انجام می شود.

حیدر آسیابی با اشاره به خدمات شهیدرئیسی طی چهار دهه حضور در دستگاه قضایی گفت: رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر ویژگی های برجسته این شهید خدمت را تبیین فرمودند که حکایت از اخلاص ، صداقت و خدمتگزاری این بزرگوار بود که ماهم در قوه قضاییه با توجه به مدت حضور طولانی ایشان در سنگر قضا داشتند به عینه شاهد بودیم.

آسیابی بیان کرد: حضور مردم در مراسم بدرقه و تشییع ایشان هم نشان از قدردانی و رضایت مردم از عملکرد این شهید بود و ادای دین به ایشان شرکت پرشور در انتخابات است.

وی با بیان این که اصل بر پاسخگویی مدیران شهرستانی است و باید در اتاقشان به روی مردم باز باشد، افزود: در برنامه تحول قضایی، شاخصه اصلی ارزیابی مدیران، رضایت مردم است.

آسیابی به مدیران جدید توصیه کرد: در حوزه های کاری خود، ارتقا سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده ها، تلاش برای تحقق شعار سال با کمک به رفع موانع تولید و کمک به توسعه اقتصادی استان به ویژه وضعیت اقتصادی مرزنشینان در داشلی برون، اهتمام بر اجرای برنامه تحول قضایی، استفاده بیشتر از مجازات‌های جایگزین حبس برای جرایم سبک و افراد فاقد محکومیت کیفری، نظم و انضباط اداری را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha