• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403030502965
  • خبرنگار : 50184

امام جمعه کرمانشاه:

دانشگاه‌ها سبک مدیریتی شهید رئیسی را الگوپردازی کنند

دانشگاه‌ها سبک مدیریتی شهید رئیسی را الگوپردازی کنند

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم انجام فعالیت‌های پژوهشی روی سبک مدیریتی شهید آیت الله رئیسی در نحوه اداره کشور در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری امروز (پنجم خرداد) در مراسم ختم و گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش که با حضور جمعی از دانشگاهیان استان در دانشگاه رازی برگزار شد، آیت الله رئیسی را از جمله شخصیت‌های بزرگ و تاثیرگذار در انقلاب اسلامی عنوان و اظهارکرد: شهید رئیسی شخصیتی والا داشتند که هم سبک زندگی و هم سبک مدیریتی ایشان باید به عنوان یک الگو در جامعه مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه حوزویان و دانشگاهیان که مرکز علم و معرفت هستند باید ورود کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: سبک زندگی و جزء به جزء اعمال و رفتار شهید رئیسی مطابق و مستند به آیات و رویات قرآنی بوده، برای نمونه زمانی که به ایشان حتی در تریبون‌های رسمی تهمت می‌زدند، ایشان به عنوان یک فرد مومن و با اخلاص مطابق با آیات قرآنی، بدی‌ها را با خوبی پاسخ می‌داد. 

وی افزود: مشی ایشان ساده‌زیستی بود، چرا که زندگی را از کودکی با یتیمی و فقر شروع کرده بود و درد جامعه را می‌دانست و تا روزی هم که زنده بود به همین شیوه زندگی کرد و به سمت تجمل گرایی نرفت. 

غفوری خاطرنشان کرد: حوزویان باید روی سیره رفتاری و عملی ایشان و سایر شهدای والا مقام این سانحه یک مستندسازی انجام دهند تا گنجینه و الگویی برای مسئولین نظام شود. 

وی تاکید کرد: از دانشگاهیان نیز انتظار می‌رود که پایان نامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی مختلفی را در رابطه با سبک مدیریتی ایشان انجام دهند تا به شکل مجموعه‌ای مدون در نظام سیاسی دنیا ارائه شود. 

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: از دانشگاه‌های استان بویژه دانشگاه رازی انتظار است در این زمینه پیشقدم شوند تا از سبک مدیریتی ایشان الگو پردازی کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha