• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403030502990
  • خبرنگار : 50444

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

آموزش و پرورش بسترساز ورزش‌های قهرمانی در خراسان شمالی است

آموزش و پرورش بسترساز ورزش‌های قهرمانی در خراسان شمالی است

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی این مجموعه را بسترساز ورزش‌های قهرمانی در استان دانست.

ابوالقاسم اکبری امروز (پنجم خرداد ماه) در مجمع عمومی انتخابات ریاست هیأت ورزش دانش‌آموزی خراسان شمالی، اظهار کرد: دبیران تربیت بدنی طلایه‌داران سلامتی و تندرستی در مدارس هستند.

وی بیان کرد: دکترین حرکتی ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است و براساس آن تلاش می‌کنیم تا دانش‌آموزانی در تراز ایران اسلامی تربیت کنیم.

وی ادامه داد: استعدادیابی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش از جمله حوزه ورزش، اهمیت زیادی دارد و باید همان‌گونه که هدایت تحصیلی دانش‌آموزان انجام می‌شود، هدایت ورزشی نیز انجام شود تا براساس استعدادهای دانش‌آموزان، بسترسازی برای آینده انجام شود.

اکبری به شهادت رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: خداوند با شهادت، به رئیس جمهور عزت داد و نه‌تنها در کشور، بلکه در دنیا سبب افتخار شد. حضور نمایندگان ۹۰ کشور دنیا برای گرامیداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و عزاداری تعدادی از کشورها نشان از اقتدار، عظمت و دیپلماسی فعال کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: در حدود دو سال گذشته، ۱۴ مجمع عمومی انتخابات برای هیأت‌های مختلف ورزشی برگزار شده است. این مجمع‌های عمومی سبب اعتلای ورزش استان می‌شود و با بهره‌مندی از افراد متخصص، باتجربه، توانمند و خدوم در مسیر توسعه ورزش در جامعه تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پایه همه ورزش‌ها، ورزش دانش‌آموزی است، بیان کرد: با توجه ویژه به ورزش دانش‌آموزی و استعدادیابی از آن‌ها می‌توانیم در ورزش‌های قهرمانی و تیمی، آینده درخشان‌تری داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این آیین، علی مختارنژاد با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان انتخاب شد. رأی‌گیری برای اعضای هیأت رئیسه آن نیز در مجمع انتخاباتی انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha