• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403030502995
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل:

خدمات لازم به مسافران هواپیمای مسافربری تهران - تبریز ارائه شد

خدمات لازم به مسافران هواپیمای مسافربری تهران - تبریز ارائه شد

ایسنا/اردبیل در پی فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران - تبریز در فرودگاه اردبیل، مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: خدمات فرودگاهی، پذیرایی، تأمین اورژانس و تهیه وسیله عزیمت به مقصد برای مسافران هواپیمای مسافربری تهران - تبریز ارائه شد.

محمد قصابی از ارائه خدمات هوانوردی به پرواز تهران- تبریز که در فرودگاه اردبیل به صورت اضطراری فرودگاه آمد، خبر داد و برخی شایعات مبنی بر ارائه ندادن خدمات به مسافران این پرواز را تکذیب کرد. 

به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، قصابی در این باره گفت: به محض اعلام شرایط اضطراری هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی ایران از طرف مرکز کنترل فضای کشور تهران، هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف برای عملیاتی کردن فرودگاه اردبیل در اسرع وقت انجام شد و کارکنان عملیات هوانوردی، فرودگاهی و همچنین پلیس و سپاه در محل حضور یافتند.

وی افزود: بعد از فرود موفقیت آمیز پرواز شماره ۴۴۵ هواپیمایی ایران ایر، فوری مسافران به داخل ترمینال هدایت شدند و همزمان با پذیرایی سبک، کارکنان اورژانس که با اطلاع‌رسانی به موقع با تمامی تجهیزات در فرودگاه حاضر شده بودند، شروع به انجام خدمات اورژانس برای چند نفر از مسافران که نیاز به خدمات سرپایی داشتند، انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بیان کرد: مدیر شعبه اردبیل شرکت هواپیمایی ایران ایر با انجام هماهنگی‌های لازم را با شرکت اتوبوسرانی اردبیل برای اعزام مسافرانی که مایل به عزیمت به تبریز از راه زمینی بودند، انجام داد و در نهایت اکثریت مسافران با دو دستگاه اتوبوس بین شهری ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه رهسپار تبریز شدند.

به گفته قصابی، دو نفر از مسافران نیز با سواری شخصی عازم شهرستان‌های مورد درخواستشان شدند و برای بقیه مسافران که تمایل داشتند فردا صبح حرکت کنند، هتل رزرو و اسکان داده و صبح امروز شنبه با اتوبوس مجزا به تبریز اعزام شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha