• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403030503002
  • منبع : نمایندگی گیلان

رئیس شورای قضایی گیلان:

نگاه فساد ستیز دکتر رئیسی تبدیل به یک گفتمان شد

نگاه فساد ستیز دکتر رئیسی تبدیل به یک گفتمان شد

ایسنا/گیلان رئیس شورای قضایی گیلان با بیان اینکه نگاه فساد ستیز دکتر رئیسی در دستگاه قضایی و پس از آن در قوه مجریه تبدیل به یک گفتمان و حرکت دائمی شد، گفت: همان‌طور که حیات او قوت‌بخش انقلاب بود شهادت و عروج ملکوتی‌اش نیز مایه وحدت و انسجام مردم و یاس و ناامیدی دشمنان و معاندان شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز پنجم خرداد ماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان با بیان اینکه در این برهه از زمان از دست دادن شخصیتی چون آیت‌الله رئیسی بسیار اندوهبار بود، اظهار کرد: شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود که اثرات و خدمات ارزنده‌ای از او به یادگار مانده است.

وی با اشاره به اینکه دکتر رئیسی در دوران تصدی ریاست قوه قضائیه خدمات زیادی در دستگاه قضایی ارائه کرد، افزود: ریل‌گذاری بر اساس برنامه‌های قوه قضائیه و نوشتن سند تحول گوشه‌ای از زحمات ایشان در دستگاه قضایی است.  

رئیس شورای قضایی گیلان گفت: نگاه فساد ستیز دکتر رئیسی در دستگاه قضایی و پس از آن در قوه مجریه تبدیل به یک گفتمان و حرکت دائمی شد که تاکنون ادامه داشته است و همان طور که حیات او قوت بخش انقلاب بود شهادت و عروج ملکوتی‌اش نیز مایه وحدت و انسجام مردم و یاس و ناامیدی دشمنان و معاندان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی رهرو شایسته و ادامه دهنده مسیر نورانی این شهید باشند.

نگاه فساد ستیز دکتر رئیسی تبدیل به یک گفتمان شد

شهید آیت‌الله دکتر رئیسی از ابتدای انقلاب در مسیر نظام ثابت قدم بود

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، مستشار دادگاه تجدید نظر استان گیلان نیز در این مراسم با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراه ایشان، اظهار کرد: چهار عامل موجب رشد معنوی انسان و رسیدن به لقاءالله می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده افزود: اخلاص، ایمان به خدا، نترسیدن از راه و مقصد و دفاع از ارزش‌های اسلامی سبب وصول انسان به مقامات عالیه و قرب به ذات مقدس پروردگار است.

این مقام قضایی با بیان اینکه عیار مدیریت در نظام اسلامی ایمان به راه و هدف است، تصریح کرد: پیامبر اکرم ( صل الله و علیه و آله) فرمودند« اصحاب من در آخرالزمان کسانی هستند که مرا ندیده‌اند ولی به من ایمان دارند، در شب ظلمانی راه را از بیراهه تشخیص می‌دهند و مانند چراغی نورانی می‌درخشند».

وی خاطر نشان کرد: شهید آیت‌الله دکتر رئیسی از ابتدای انقلاب در مسیر نظام و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بود و از خود سوابق درخشانی به جای گذاشته است و خداوند نیز رزق او را عاقبت بخیری و سعادت در دنیا و آخرت قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha