• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403030503040
  • منبع : روابط عمومی شبکه

پخش مستندهایی از شهید جمهور در افق

پخش مستندهایی از شهید جمهور در افق

مجموعه‌ای از مستندهای تک‌قسمتی با موضوع روایتی از شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجموعه‌ای از مستندهای تک قسمتی با موضوع روایتی از شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

مستند «از زمین خاکی» در حوزه اقتصاد مقاومتی ساخته شده و شعار جهش تولید را مدنظر قرار می‌دهد و شنبه تا جمعه ساعت ۱۵:۳۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

مستندهای شهید جمهور «برق امید» با روایتی از سفر استانی شهید آیت الله رئیسی به استان سمنان که اخیرا صورت گرفته بود، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

«نسل سوم» پرتره‌ای از فرزندان شهدایی است که در حوزه کار و فعالیت خود افراد موفقی هستند و به نوعی مسیر پدر را طی می‌کنند. این مجموعه مستند ۲۶ قسمتی به تهیه‌کنندگی محمد حسین وزیری تولید شده و شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش شود.

مستندهای شهید جمهور «سفر به دیار دوست» با روایتی از سفرهای بین‌المللی شهید آیت الله رئیسی به کشور پاکستان، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

فصل دوم مستند «سلام به آینده» روایتی از مهارت‌های شغلی، علمی و هنری فرزندان ۷ تا ۱۷ سال ایران عزیز است. این مجموعه مستند روایتی از سبک تربیتی "مهارت محور" است که مادران و پدران ایرانی از هم‌اکنون برای پربار شدن آینده فرزندان‌شان و برای "رشد آینده ایران" برنامه‌ریزی کرده‌اند. همچنین این مستند دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن افق می‌رود.

مستند «به وقت باران» با روایتی از عملکردهای مردمی و اثرگذار در زمینه آسیب‌های اجتماعی شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸:۳۰ به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

در آستانه اربعین شهدای حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی، مجموعه مستند «نشان مجاهدت» به روی آنتن شبکه افق می‌رود. این مجموعه، مروری بر فعالیت‌های شهید زاهدی در مبارزه با داعش و ایجاد امنیت در منطقه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه مستند را شنبه و یکشنبه ساعت ۱۹ از قاب افق سیما به تماشا بنشینند.

در ادامه مجموعه مستند «حدیث سرو»، مجموعه مستندی بازسازی شده است که با استفاده از عکس‌ها، اسناد و تصاویر مستند و گفتگو با نزدیکان و خانواده بزرگان معرفی شده سعی می‌کند تصویری از علمای دینی حقیقی را ارائه دهد. علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه مستند را شنبه تا جمعه ساعت ۰۳:۳۰ بامداد از قاب افق سیما به تماشا بنشینند.

مجموعه مستند «پارسین» به معرفی مناطق مختلف ایران و آشنایی با آداب و رسوم، فرهنگ‌ها، مشاغل سنتی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری با محوریت مردم شناسی، یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ بامداد و ۷ صبح به روی آنتن افق می‌رود.

مجموعه مستند «تازه نفس» قصه جوانان دهه شصتی و هفتادی است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می‌شوند. مجموعه مستند تازه نفس از تولیدات گروه مستند شبکه افق چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه می‌رود.

مستند «کابوس ژنرال» با روایتی تاریخی از عباس میرزا و جلوگیری غربی‌ها از تشکیل میلیتاریسم ایرانی در آن دوران، پنجشنبه ساعت ۲۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

مجموعه مستند «ضد» تلاش می‌کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود. چرا که ضدیت با کلیشه‌ها کلید دیدن وقایع جهان از دریچه‌ای جدید است. این قسمت از مجموعه مستند ضد پنجشنبه ساعت ۱۸ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

فصل دوم مجوعه مستند «رخ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد. مستند «رخ مادر» پنجشنبه‌ها ساعت ۲۱ به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

مستند «ایرانگرد» جمعه این هفته ساعت ۲۰ پخش خواهد شد؛ این مستند نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر شهرهای مختلف کشور و زندگی در میان عشایر، مردمان ییلاقی و شهرها و روستاهای ایران برای مخاطبان دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha