• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030503107
  • خبرنگار : 50649

اخبار کوتاه پلیس فارس؛

از توقیف موتورسیکلت‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق تا دستگیری سارق باطری خودرو

از توقیف موتورسیکلت‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق تا دستگیری سارق باطری خودرو

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شیراز از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر صدرا خبر داد.

اسماعیل زراعتیان امروز، ۵ خرداد با اعلام این مطلب گفت: در اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین و قاچاق در سطح شهرستان، مأموران  کلانتری ۲۸ صدرا هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به ۲ دستگاه موتورسیکلت که کنار خیابان پارک بود مشکوک و بررسی آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه راکبین به محض مشاهده پلیس موتورسیکلت‌ها را رها و متواری شدند، تصریح کرد: طی بررسی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد موتورسیکلت‌های مذکور قاچاق بوده و فاقد مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: تلاش برای دستگیری راکبین با جدیت ادامه دارد.

پرونده سارق باطری خودرو بسته شد

زراعتیان هم چنین از دستگیری سارق حرفه‌ای باطری خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در سطح حوزه استحفاظی شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۳۷ بهارستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند یک سارق را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۰ عدد باطری مسروقه خودرو کشف شد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

ایست پلیس فسا به خودرو حامل احشام قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف ۲۲ راس احشام قاچاق در بازرسی از خودرو خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد فسا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و با علائم هشداری دستور توقف آن را صادر کردند.

فرهاد آراوند ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۲۲ راس گوسفند قاچاق که به قصد انتقال به استان هرمزگان و خروج از مرز بارگیری شده بود، کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: راننده با پرونده متشکله روانه مرجع قضایی و احشام قاچاق نیز به اداره جهاد کشاورزی شهرستان تحویل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha