• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403030503110
  • خبرنگار : 50040

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوافضای سپاه:

شهید آیت الله رئیسی سردار خدمت است

شهید آیت الله رئیسی سردار خدمت است

ایسنا/گیلان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوافضای سپاه، شهید آیت الله رئیسی را سردار خدمت دانست و متذکر شد: آیت الله رئیسی در سازمان ملل قرآن را بالای دست گرفت و عکس سردار سلیمانی را بلند کرد که نشان دهنده مقاومت قرآنی است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت فخری امروز، ۵ خردادماه در مراسم سوم شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و شهدای همراه ایشان که در مسجد امام علی(ع) محله ملاامیرای رودسر برگزار شد، با بیان اینکه شهدا همه زندگی و عمرشان را برای خدمت به اسلام و مسلمین صرف کردند، گفت: شهدا شاهد و حاضر و ناظر بر ما هستند.

وی با بیان اینکه شهید خودش از عالم می رود و طریقه ماندگاری را به ما یاد می دهد، اظهار کرد: شهدا هستی خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و به خدا هدیه کردند، زیرا هیچ چیزی را از ناحیه خودشان نمی دانستند و همه را از خدا می دیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هوافضای سپاه پاسداران سخن گفتن از شهدا را سخت و دشوار دانست و یادآور شد: تا انسان به مقام شهادت نرسد، نمی تواند درباره این جایگاه سخن بگوید، اما به فرموده قرآن، مسیری که شهدا طی کردند، آرزوی انبیا و اولیای الهی است.

حجت الاسلام فخری شهادت را یک توفیق الهی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا عاشق و شیفته شهادت هستند و دو ویژگی پرکاری و اخلاص دارند، یعنی هر کسی که پر کار و با عزم و دارای اراده باشد و برای کشور و نظام و مردم با اخلاص کامل و تمام توان کار کند، به مقام شهادت می رسد.

وی شهدا را خادمان ملت دانست و تاکید کرد: شوق خدمت آرام و قرار را از شهدا گرفته بود و فقط برای خدا کار می کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوافضای سپاه با بیان اینکه انسان در مسیر الهی نباید خستگی و سستی به خودش راه دهد، گفت: نظام الهی و اسلام ناب در طول تاریخ تا به امروز، به واسطه انسان های مجاهد و انقلابی و تراز اول به دست ما رسیده است.

وی شهید آیت الله رئیسی را سردار خدمت دانست و متذکر شد: آیت الله رئیسی در سازمان ملل قرآن را بالای دست گرفت و عکس سردار سلیمانی را بلند کرد که نشان دهنده مقاومت قرآنی است؛ قرار گرفتن قرآن و شهید در کنار هم، امروز چنین عظمتی را در دنیا ایجاد کرد.

حجت الاسلام فخری با اشاره به شجاعت و شهامت و مقاومت و مردانگی و مجاهدت آیت الله رئیسی، بیان کرد: شهادت نصیب کسانی می شود که همه عمر خودشان را در این مسیر گذاشته اند.

وی شهید آیت الله آل هاشم را شخصیتی مردمی و مجاهد و خدوم دانست و اضافه کرد: شهید حسین امیرعبداللهیان نیز حقیقتا یک وزیر امور خارجه بی نظیر، انقلابی، شجاع و تحول گرا بود و از هیچ چیزی هراس نداشت و مدافع ارزش های انقلاب و کشور و ملت بود و نسبت به سردار سلیمانی ارادت داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوافضای سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از آیت الله رئیسی و شهدای همراه ایشان به عنوان بهترین شهدای خدمت یاد کردند، ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب، شهید رئیسی خستگی نمی شناخت و نه فقط دوران ریاست جمهوری، بلکه تمام عمرش را برای خدمت به مردم گذاشته بود؛ ایشان در طول ۱۰۰۰ روز دولت سیزدهم یک روز تعطیل نداشت و خدمت به مردم را سرلوحه خویش قرار داده بود.

وی آیت الله رئیسی را سیدالشهدای خدمت دانست و از مسئولان خواست در مسیر خدمتگزاری فدایی مردم باشند و خودشان را نبینند و عنوان کرد: مسئول در نظام اسلامی باید پر کار و کم توقع و آماده جان دادن در راه خدا باید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha