• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030503114
  • خبرنگار : 50037

شهید رئیسی رویه خدمت به مردم را در جامعه پایه گذاری کرد

شهید رئیسی رویه خدمت به مردم را در جامعه  پایه گذاری کرد

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه شهید رئیسی رویه خدمت به مردم را در جامعه پایه گذاری کرد، گفت: ایشان الگویی برای خدمتگزاری به مردم در جامعه بود، مسائل مردم را بی واسطه می شنید و بدون منت خدمت خالصانه به مردم داشت.

مسلم غلامی شامگاه شنبه پنجم خرداد ماه در مراسم شب هفتم شهدای خدمت که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خون شهید و شهدا در هر کسوت و لباسی موجب تقویت روز افزون نظام جمهوری اسلامی بوده و هر شهیدی با خون پاک خود این انقلاب و آرمان امام راحل را تقویت می کند. 

وی با اشاره به برخی از خدمات ارزنده شهید رئیسی و دولت سیزدهم در مدت ۳۳ماه گذشته، افزود: مهار کرونا با تامین واکسن مورد نیاز کشور و واکسیناسیون همگانی، فعال سازی ۸۰۰۰ مجتمع اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل‌، افزایش ۲۲ درصدی صادرات، رتبه ۱۵ علمی کشور ایران در جهان، رتبه ۱۹ رشد اقتصادی ایران در جهان، ارتباط به کشورهای همسایه و برخی از کشورهای اروپایی و رفع چالش ها با برخی از کشورهای همسایه از جمله عربستان را می‌توان از جمله گوشه کوچکی از دستاوردهای دولت شهید رئیسی درمدت دو سال و  ۹ ماه گذشته برشمرد. 

غلامی بیان کرد: پنج میلیون بیمه سلامت رایگان، درمان رایگان کودکان زیر هفت سال و افراد مسن بالای ۶۰ سال، توسعه نیروگاه های کشور،آزادسازی پول های بلوکه شده ایران، سه برابر شدن شرکت های دانش بنیان،کاهش نرخ بیکاری از ۹ به هفت درصد، عضویت در شانگهای، ۲۰ سفر به ۱۸ کشور، رشد پنج درصدی صنعت با ۱۰ هزار طرح عمرانی، رشد چهار برابری حقوق و دستمزد، شکستن رکورد سفر و دیدارهای مردمی هر ۱۰ روز یکبار، افزایش ۴۳ درصدی تجارت با آسیا، افزایش ۲۰۰ درصدی تجارت با آفریقا را می‌توان به عنوان دیگر دستاوردهای شهید آیت‌الله رئیسی در طی این مدت کوتاه دانست.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم راه شهید رئیسی را در هر کسوت و هر صنف ادامه دهیم، ادارات با خدمت به مردم، بازاریان با بازاری منصف، نیروهای نظامی و انتظامی با تقویت نیروهای نظامی و انتظامی، کشاورز و صنعتگران با تولید باید راه شهید رئیسی را ادامه دهند. 

غلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه ۱۴۰۳، تصریح کرد: همه مردم ایران اسلامی با انتخاب درست و آگاهانه و هوشیار با حضور در پای صندوق های تداوم بخش راه شهید رئیسی خواهند بود. 

وی ادامه داد: شهید رئیسی شاگرد مکتب امام راحل و رفیق حاج قاسم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha