• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403030603126
  • خبرنگار : 50604

معاون استاندار گلستان:

کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که همانند شهید جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشد

کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که همانند شهید جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشد

ایسنا/گلستان معاون استاندار گلستان گفت: باید کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که همانند شهید رئیسی ادامه دهند راه رجائی‌ها و بهشتی‌ها باشد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز در مراسم بزرگ‌داشت شهیدان خدمت در فرمانداری ترکمن اظهار کرد: در سوگ رئیس جمهوری نشسته‌ایم که ایمان، اخلاص، مردم‌داری، دغدغه‌مندی و پشتکار مجاهدانه او، ساده زیستی و زندگی او نمونه یک مدیر تراز انقلاب اسلامی بود.

وی بیان کرد: ناامیدی مردم از ناکارآمدی مدیران و مسئولان، خرمشهر سقوط کرده‌ای بود که شهید رئیسی با کار جهادی و انقلابی آن را فتح و امید را در دل مردم زنده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ولایت‌مداری رئیس‌جمهور شهید کم نظیر بود، او خود را سرباز ولایت می‌دانست و در این سربازی خود را در خدمت به مردم قرار می‌داد.

مهاجر تصریح کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی نشان داد با روحیه انقلابی می‌توان مرد میدان عمل شد و اتفاقات ارزشمندی که دیگر دولت‌ها جرات انجام دادن را نداشتند، رقم زد.

این مقام مسئول ادامه داد: تسهیل حضور مردم، تسریع در رسیدگی به کار مردم و تکریم مردم تاکید رئیس جمهور شهید در شورای اداری در ششم فروردین ماه، برای تحقق شعار سال بود.

وی با اشاره به اینکه توقع رئیس‌جمهور شهید از مسئولان، جاری کردن روش و سیره مدیریتی و کاری او است، افزود: ویژگی‌های بارز و مشهود شهید رئیسی که نمونه یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است، بهترین معیار برای انتخاب جایگزین او در انتخابات هشتم تیر ماه است.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: باید مراقب باشیم تحریف و تخریب‌ها، سیاه نمایی و شبهه افکنی‌هایی که توسط دشمنان و معاندین اتفاق خواهد افتاد، ما را فریب ندهد.

مهاجر تاکید کرد: دقت کنیم کسی را انتخاب نماییم که راه انقلاب، راه شهیدان رجایی و باهنر را مانند شهید رئیسی طی کرده و ادامه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha