• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403030603130
  • خبرنگار : 71951

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه:

ثمره انقلاب ولایت فقیه است

ثمره انقلاب ولایت فقیه است

ایسنا/تهران مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت گفت: ثمره این انقلاب ولایت فقیه است، ولایت فقیه مانند کوه و با صلابت در کشور ایستاده است.

حجت الاسلام میثم امرودی شامگاه شنبه ۵ خرداد ماه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که از سوی امام جمعه ورامین در مصلی صاحب الزمان (عج) برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهید رئیسی و یارانش مظلوم بوده و مظلوم به شهادت رسیدند.

وی به اقدام جهادی دولت در ورود ۱۶۰ میلیون واکسن کرونا ظرف یک هفته خبر داد و افزود: در این انقلاب و کشور اتفاقات بزرگی رخ داد، کسی جرأت نمی‌کرد، پایگاه آمریکا را بزند، باید در گینس ثبت شود، اولین کشوری که ابهت آمریکا را شکست، جمهوری اسلامی و در زمان همین سید شهید و همین تیم بود.

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه با اشاره به حمله ایران به پایگاه «عین الاسد» گفت: کاری که در عملیات «وعده صادق» و نیز حمله به «عین الاسد» انجام شد، ابهت آمریکا را ریخت و امروز برای عراق، یمن، سوریه، حزب الله و… زدن پایگاه‌ها و کشتی‌های آمریکا عادی شده است.

وی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان می‌گفت «شاید فایده یک وزیر شهید از یک وزیر زنده برای جمهوری اسلامی بیشتر باشد»، اظهار کرد: از روزی که فلسطین با مکتب مقاومت و مکتب حسینی آشنا شد، فلسطین زنده شد، صهیونیست‌ها و آمریکا به شدت از محور مقاومت وحشت دارند، پیش از این کشورهای همسایه خاک خود را در اختیار هواپیماهای آمریکایی قرار می‌دادند، اما امروز کشوری جرأت این کار را ندارد و آمریکا مجبور است، ناو هواپیمابر بیاورد.

امرودی با بیان اینکه حزب الله شیعه و یمن شیعه از حماس و جهاد سنی حمایت می‌کند، گفت: این جلوه وحدت شیعه و سنی است، می‌خواستند، قضیه فلسطین را قضیه‌ای قومی بین عرب و یهود و یک قضیه منطقه‌ای جلوه دهند، اما امروز این قضیه از خاورمیانه و منطقه فراتر رفته و دنیا را فراگرفته است، این دستاوردهای کوچکی نیست.

وی به ابتکار آیت الله رئیسی برای خنثی کردن توطئه دشمن در ایجاد اختلاف بین ایران و پاکستان اشاره کرد و گفت: این امر که پاکستان، هند و ترکیه یک روز برای شهادت آیت الله رئیسی عزای عمومی اعلام کرد، مساله کمی نیست، ایجاد روابط دوستانه و مسالمت آمیز با کشورهای همسایه مانند عربستان، پاکستان و ترکیه خط مشی دولت بوده است.

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه با اشاره به این که خیال مردم به مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری گرم است، گفت: ثمره این انقلاب ولایت فقیه است، ولایت فقیه مانند کوه و با صلابت در کشور ایستاده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha