• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403030603241
  • خبرنگار : 50225

عضو شورای شهر اهواز:

بزرگترین خدمت دولت ‌شهید رئیسی به شهرهای خوزستان، پرداخت حق آلایندگی بود

بزرگترین خدمت دولت ‌شهید رئیسی به شهرهای خوزستان، پرداخت حق آلایندگی بود

ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه بزرگترین خدمت دولت شهید رئیسی به شهرداری‌ها و شهرها، الزام شرکت‌ها به پرداخت حق آلایندگی بود، گفت: با حمایت شهید رئیسی، این منابع در حال پرداخت است.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت رئیس جمهور اظهار کرد: شهید رئیسی بسیار پرکار و دارای روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر بود.

وی با اشاره به ساده‌زیستی شهید رئیسی افزود: ویژگی‌ها و شخصیت بارز شهید رئیسی بر همگان عیان است و دوست و دشمن آن را تایید می‌کنند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: میزان سفرهای استانی و خارج از کشور شهید رئیسی در طول این حدود سه سال قابل قیاس با هیچ رئیس جمهوری نبوده است.

محمودی بیان کرد: او در حوزه توجه به شهرها و مسائل شهرداری و شوراها نگاه ویژه‌ای داشت. همچنین به منابع شهرداری و خودکفایی در شهرداری‌ها توجه ویژه‌ای داشته است. تصویب قانون درآمدهای پایدار، توجه ویژه به حوزه حمل و نقل و تامین ۷۰ درصد منابع برای خرید اتوبوس و توسعه این ناوگان در کل کشور برخی از کارهای دولت شهید رئیسی در حوزه شهری بوده‌اند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: همچنین توجه ویژه به بافت فرسود و توسعه و تامین بیش از ۲ میلیون مسکن، از دیگر اقدامات رئیس جمهور و هیات دولت در حوزه شهرها بوده است.

محمودی با اشاره به هشت سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان عنوان کرد: تامین بیش از ۸ هزار میلیارد تومان منابع برای اجرای پروژه‌های شهری و آب و فاضلاب در اهواز و استان خوزستان اقدام بزرگی بود که با حمایت ویژه شهید رئیسی انجام شده است و پیشرفت طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت آقای رئیسی به ۶۰ درصد رسید.

وی افزود: تصویب تامین ۳۰ هزار تن قیر برای استان خوزستان برای معابر شهری و بافت‌های فرسوده در آخرین سفر استانی نیز از دیگر اقدامات بوده است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: بزرگترین خدمت این دولت به شهرداری‌ها و شهرها، الزام شرکت‌ها به پرداخت حق آلایندگی بود، متاسفانه این حق با مقاومت وزیر نفت دولت سابق از استان خوزستان سلب شده بود اما با حمایت شهید رئیسی، این منابع در حال پرداخت است و تاکنون بیش از ۱۴۰۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های خوزستان پرداخت شده است و  ان‌شاءالله بقیه آن هم پرداخت خواهد شد.

محمودی بیان کرد: خرید ۱۲۹ دستگاه اتوبوس و ۵۰ دستگاه ون نیز با حمایت و پشتیبانی دولت انجام شد. ۷۰ درصد منابع خرید این اتوبوس‌ها و ون‌ها توسط دولت و ۳۰ درصد از منابع توسط شهرداری‌ها تامین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha