• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1403030603247
  • منبع : وزارت جهاد کشاورزی

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد

امضای قرارداد با ۸ سردخانه برای نگهداری فرآورده‌های پروتئینی

امضای قرارداد با ۸ سردخانه برای نگهداری فرآورده‌های پروتئینی

به منظور نگهداری فرآورده‌های پروتئینی منجمد تحت شرایط بهداشتی و استاندارد، شرایط ۱۰ سردخانه متقاضی مورد بررسی کارشناسان کنترل کیفی شرکت پشتیبانی امور دام قرار گرفت که از این تعداد، با ۸ سردخانه قرارداد همکاری امضا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خصوص نظارت‌های مستمر و کنترل کیفی بر نهاده‌های دامی و فرآورده‌های پروتئینی توسط این شرکت گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان از ابتدای سال جاری تاکنون، کارشناسان خبره کنترل کیفی این شرکت بر خرید ۱۹ هزار و ۷۹ تن مرغ منجمد (مازاد تولید داخل) در دو ماهه اول سال جاری نظارت کرده‌اند.

وی افزود: به منظور نگهداری فرآورده‌های پروتئینی منجمد تحت شرایط بهداشتی و استاندارد، شرایط ۱۰ سردخانه متقاضی مورد بررسی دقیق کارشناسان کنترل کیفی قرار گرفت که از این تعداد، ۸ سردخانه تأیید و قرارداد همکاری با آنها منعقد شد.

شیرزاد یادآور شد: از سال گذشته مدیران استانی موظف شدند تا بر اساس استانداردهای جدید، نسبت به کنترل‌های کیفی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: نهاده‌های دامی وارداتی موجود در انبارهای مبادی ورودی و نیز استان‌ها به صورت مستمر توسط کارشناسان خبره کنترل کیفی مورد نظارت قرار می‌گیرد و تعداد ۹ مورد در سال ۱۴۰۳ رصد و پایش انجام شده است، همچنین برای حفظ کیفیت مطلوب دوره نگهداری آنها در صورت نیاز، اقدامات پیشگیرانه مانند هوادهی و مبارزه با آفات انباری انجام می‌شود.

به گفته وی، در هنگام خرید محمولات پروتئینی نیز ناظرین کنترل کیفی به صورت مستمر بر عملیات اجرایی کشتار، بسته‌بندی و انجماد محمولات استحصالی نظارت کیفی به عمل می‌آورند تا محموله‌های پروتئینی سالم برای مصرف مردم تولید شود.

شیرزاد در پایان افزود: در همین راستا میزان یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان بابت خرید سموم ضدعفونی و همچنین ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بابت تهیه ملزومات مورد نیاز کنترل کیفی تامین اعتبار شده است، همچنین تأمین هزینه انجام آزمایش‌های دوره‌ای برای استفاده استان‌ها از دیگر اقدامات شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای تقویت بخش کنترل کیفی شرکت محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha