• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403030603258
  • خبرنگار : 50662

رونق پروژه‌های آبخیز داری و دستاوردهای دولت شهید آیت الله رئیسی

رونق پروژه‌های آبخیز داری و دستاوردهای دولت شهید آیت الله رئیسی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی گفت: پروژه‌های بزرگی از جمله طرح آبخیز تا جالیز با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در سفرهای شهید آیت الله رئیسی در استان رونق گرفت. 

علیرضا نصرآبادی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی شوق به انجام کار و خدمت به مردم را داشت، گفت: این شهید جمهور درک کاملی از شرایط داشته که ناشی از همجنس بودن و هم سطح بودن با جامعه هدف بوده است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی از جنس مردم خود را دانسته و از همان سطح و طبقه سختی کشیده جامعه بود، گفت: تمام نداشته‌ها و بایدهای جامعه هدف را می‌شناخت و هر اقدامی و حرکتی در سطوح مختلف و مناصب متفاوت که عهده‌دار بود  در راستای رفع کمبودها و مسائلی که  می‌دانست به رفع آن تلاش می‌کرد.

نصرآبادی در خصوص خصوصیات بارز آیت‌الله رئیسی گفت: خدمت در میانه میدان و پیشانی کار بوده و پیشرو، که به نوعی هیئت دولت به دنبال او رهروی کرده و دیگر ارتباط صادقانه با جامعه هدف  و صداقتی که صرفا به معنای راست گفتن به معنای قرآنی " رجال صدقوا" همسانی گفتار و عمل بود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آیت الله رئیسی واقع گرا بوده و وعده خلاف انجام نمی‌دادند و به آنچه که بیان می‌کرد به هر شکل ممکن به دنبال عملیاتی شدن آن بود، گفت: خصوصیت ویژه و بارز شهید جمهور، تلاش ایثارگرانه تراز مدیر جهادی بود.

نصرآبادی با اشاره به اینکه خدامحوری و ولایت مداری مهمترین عامل و خصوصیت شهید جمهور که مشخصا در یاران هم فکر و هم کردار او مانند شهید رجائی و سردار دل‌ها پررنگ بود، بیان کرد: ارادت آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی یک درک و علاقه متقابل بود و درک از شرایط استان و کمتر توجه شدن به آن از سوی دولت مردان قبلی در مقابل پای صحنه بودن و با نظام و ولایت بودن مردم استان انگیزه و توجه او را به عنوان یک مسئول ملی واقع‌گرا به استان بیشتر می‌کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه برنامه‌های مهمی در تراز ملی اثرگذار بوده و بعضی از آن‌ها فراملی نیز خواهد شد، گفت: عملیاتی شدن راه آهن چابهار مشهد در استان و آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به استان بوده که با پیگیری جدی و عملیاتی اقدام ملی مسکن و...از شاخص ترین برنامه‌ها و خدمات او در استان است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی گفت: پروژه‌های بزرگی مانند طرح آبخیز تا جالیز با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در سطح ۱۷۵۰ هزار هکتار از حوزه های آبخیز استان با رقم اعتباری  ۶۱۲۵ میلیارد تومان در دوره ۳ ساله صورت گرفت و طرح جهادی ۳ میلیون هکتاری اقدام ملی مقابله با بیابان زایی که سهم استان ۲۷۰۰ میلیارد تومان در سطح ۱۱۰۰ هزار هکتار ودر دوره ۵ ساله پیش بینی و تصویب شد. 

نصرآبادی بیان کرد: مردم مراقب باشند در انتخاب پیشرو دنبال فردی از جنس رئیسی با همان شاخصه‌های در عمل معرفی شده باشند.

وی بیان کرد: مردم در انتخاب باید دقت کنند جهت ادامه این روند مدیریت جهادی باید شخصی را انتخاب کنند که در تراز رئیسی باشد و همسو و هم اندیشه با او  و با همگرایی بر اساس همین شاخص‌ها صورت پذیرد بنابراین رئیس جمهور منتخب نیز هرکه باشد وظیفه سنگین ولی راه روشنی دارد.

نصرآبادی اظهار کرد:  راهی که به خوبی در حدود سه ساله اخیر با منش و روش شهید خدمت، آیت الله رئیسی تبیین و معرفی شد که در این مسیر روشن، فرد منتخب باید همان راه و روش بلکه حتی ایده آل تر را دنبال کند تا راه پر فراز و نشیب انقلاب و نظام به کمال مطلوب برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha