• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403030603272
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر دریادار سیاری: موظفیم راه شهدا را ادامه دهیم

امیر دریادار سیاری: موظفیم  راه شهدا را ادامه دهیم

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به برگزاری مراسم یادواره رئیس جمهور شهید و همراهانش که امروز (یکشنبه) در ستاد ارتش برگزار می شود، گفت: شهدا موجب سرافرازی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران هستند و همه ما موظف هستیم که راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در ارتباط با برگزاری مراسم یادواره رئیس جمهور شهید و همراهانش که در ستاد ارتش برگزار می شود، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در مدت مسئولیتی که داشتند، خدمات بسیار ارزشمندی را انجام دادند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری  فرمودند ایشان فردی خستگی ناپذیر، مجاهد و یاور محرومان بودند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما آن است که احترام لازم را به این شهدای عالی مقام داشته باشیم و پرچم خدمت را ایستاده نگهداریم، ادامه داد: به پاس خدمات ارزشمند «شهدای خدمت» امروز (یکشنبه) آیین گرامیداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش را در ستاد ارتش و به صورت همزمان در سراسر یگان های ارتش برگزار می‌کنیم.
امیر دریادار سیاری با بیان اینکه شهید آیت الله آل هاشم سال‌های درخشان زیادی را درارتش بودند، گفت: شهید آیت الله آل هاشم در مسئولیت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و همچنین در دیگر سمت هایی که داشتند، مدام به فکر خدمت به مردم بودند.
رئیس ستاد ارتش تاکید کرد: شهید خلبان مصطفوی، شهید خلبان دریانوش و شهید قدیمی مهندس فنی این پرواز ، همه این عزیزان از کارکنان مومن، متخصص، ایثارگر و با مهارت بالا بودند که در خدمت این پرواز قرار گرفتند؛ این عزیزان پروازهای زیادی را نیز تجربه کرده و از خلبانان مهم و تاثیرگذارارتش جمهوری اسلامی ایران بودند.
وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی کادر پروازی این پرواز تصریح کرد: این عزیزان ویژگی‌های خاصی داشتند، شهید مصطفوی برادر شهید بودند و حتی در کنار قبر برادر شهیدشان دفن شدند؛ همچنین شهید دریانوش نیز پدرشان جانباز ارتش هستند و شهید قدیمی نیز از عناصر متخصص و مهم فنی ارتش بودند.
امیر دریادار سیاری با بیان اینکه همه این شهیدان از عزیزان ما هستند، اظهار داشت: وظیفه ما بود که مراسم یادواره‌ای برای این عزیزان در ستاد ارتش برگزار کنیم؛ چراکه شهدا موجب سرافرازی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران هستند و همه ما موظف هستیم که راه شهدا را ادامه دهیم.
معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان خاطرنشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۵۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به برکت خون این شهیدان است که انقلاب اسلامی پر قدرت تر از قبل به مسیر شکوفایی خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha