• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403030603336
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد

برگزاری امتحانات نهایی در آرامش/ وضعیت مطلوب حوزه ها در نخستین روز امتحانات

برگزاری امتحانات نهایی در آرامش/ وضعیت مطلوب حوزه ها در نخستین روز امتحانات

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: با بررسی‌های انجام شده در اولین روز برگزاری امتحانات نهایی، وضعیت حوزه‌های برگزاری امتحانی بسیار مطلوب بوده و دانش آموزان با کمترین مشکلی در جلسه امتحانات حضور یافتند.

به گزارش ایسنا، سیدامین رضوی نژاد در جلسه برخط با روسا و اعضای شورای معاونین استان فارس که با هدف بررسی نحوه برگزاری اولین روز امتحانات نهایی دانش آموزان برگزارشد، با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، در سخنانی گفت: خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده در اولین روز برگزاری، وضعیت حوزه‌های امتحان نهایی بسیار مطلوب بوده است و دانش‌آموزان با کمترین مشکلی در جلسه امتحانات حضور یافتند.

رضوی نژاد تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد برگزاری امتحانات نهایی در فضایی آرام در استان فارس بودیم و این شرایط در سایر استانها نیز حاکم است.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به حادثه تلخ اخیر و شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان همه باید تلاش کنند تمامی امور بدون وقفه پیش برود.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در امر برگزاری امتحانات نهایی در استان فارس خاطرنشان کرد: در کنار تلاش برای برگزاری امتحانات نهایی موضوع جذب نیروی انسانی نیز با دقت تمام درحال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز اولین باری بود که دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم امتحان نهایی داشتند و این نخستین تجربه حضور دانش آموزان مذکور در آزمون نهایی بود.

فرشید قاسمی افزود: در شرایط حساسی قرار گرفتیم لذا باید برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی تلاش کنیم. وی تصریح کرد: در شرایطی که انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و برگزاری امتحانات نیز باید به نحو احسن انجام شود امیدواریم همچون گذشته شاهد بالندگی آموزش و پرورش باشیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امیر شیرازی نژاد؛ رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس، هم با تشریح وضعیت حوزه‌های امتحان نهایی، گفت: پاسخ نامه‌های دانش آموزان به صورت الکترونیکی تصحیح می‌شود.

شایان ذکر است در این نشست تعدادی از مدیران و روسای آموزش و پرورش در سراسر استان به ارائه گزارش از اولین روز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های دهم و یازدهم پرداختند.

برگزاری امتحانات نهایی در فضایی آرام و به دور از حواشی، تقاضای مجوز اسکن برای برخی ادارات کم جمعیت، پیشنهاد تجهیز بیشتر حوزه‌ها به امکانات مورد نیاز و ...، از جمله مواردی بود که در این جلسه توسط روسا مطرح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha