• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403030603471
  • خبرنگار : 50673

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

خداوند به رئیس‌جمهور شهید عزت داد

خداوند به رئیس‌جمهور شهید عزت داد

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه مردم بندرعباس در آیین بزرگداشت مقام شهدا خدمت این مقام را عزت الهی برای رییس‌جمهور شهید و همراهانش برشمرد.

 آیین بزرگداشت شهدای خدمت همزمان با دومین سالگرد میزبانی از شهید گمنام استانداری صبح امروز ۶ خرداد، با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان، معاونان استانداری، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت در استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این آیین گرامیداشت به بررسی علل و رموز ماندگاری و محبوبیت انسان‌ها در دل جامعه پرداخت و اظهار کرد: انسان‌های زیادی از ابتدای تاریخ تاکنون در این کره خاکی زیسته‌اند اما درصد بسیار بالایی از آنها ماندگار و محبوب نشده‌اند و در گمنامی این دنیا را ترک کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تامل بر اینکه عزت تنها برای خداوند است و خدا این عزت را به هر کدام از بندگان خود که بخواهد می‌دهد، گفت: هر مقدار انسان اتصالش به عزت الهی بیشتر باشد در نزد خلق نیز بیشتر عزیز می‌شود این عزت هم دنیوی و هم اخروی است که خداوند به شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی این عزت را داد چنانکه در تشییع پیکر او سران بیش از ۷۰ کشور حضور یافتند و به او ادای احترام و تعظیم کردند.

وی تصریح کرد: تقوا یکی از عواملی است که سبب می‌شود عزت الهی کسب شود، این جمعیت زیادی که برای تشییع شهید رئیسی آمدند و همچون ابر برای رئیس جمهور گریه می‌کردند یکی از دلایلش تقوای آیت‌الله رئیسی بود.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه هیچ کاری بهتر از خدمت به مردم نیست و رئیس‌جمهور شهید همیشه در حال خدمت و گره ‌شایی از کار مردم بود گفت: تشییع باشکوه شهدای خدمت، تعجب دوست و دشمن را برانگیخت این نشان می‌دهد هر کس با خدا معامله کرد خدا عزت و محبوبیت و ماندگاری را به او عطا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اطاعت از خدا و فروتنی در برابر مردم، کار و تلاش خالصانه برای خود و دیگران عوامل دیگر دریافت عزت از جانب خداوند هستند اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در عمل همچون شهید سلیمانی، خودش را وقف مردم کرد و در نتیجه این محبوبیت را به دست آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با تاکید بر جایگاه مهم ولایت فقیه در اقتدار کشور گفت: با اینکه کشور در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان است اما نگرانی در کشور وجود ندارد چرا که همه ما دلگرم به ولی فقیه هستیم که همچون ستون و عمود خیمه موجب اقتدار و عزت کشور است.

به گزارش ایسنا، ختم قرآن، نوحه خوانی و روضه خوانی و حضور در کنار مرقد مطهر شهید گمنام استانداری و قرائت فاتحه از دیگر برنامه‌های این آیین گرامیداشت بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha