• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030603526
  • خبرنگار : 50590

استاندار همدان:

راه‌اندازی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان، اقدام ارزشمند شهید رئیسی درهمدان

راه‌اندازی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان، اقدام ارزشمند شهید رئیسی درهمدان

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: دولت مردمی شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اقدامات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف این استان داشته که یکی از آنها تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه ۶ خرداد در آیین گشایش بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان همدان با بیان اینکه بیمارستان اکباتان نخستین اقدام دولت سیزدهم در حوزه سلامت بود، اظهارکرد: قرار بود رئیس جمهور شهید برای افتتاح این بیمارستان به همدان سفر کند اما تقدیر الهی به گونه‌ای دیگر بود و ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در روزهای نخست کاری در بحث واردات و تولید واکسن کرونا جهادی عمل کرد و در دسته اولین کشورهایی بودیم که بیماری کرونا را مهار کردیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دولت مردمی در بیشتر عرصه‌ها موفقیت‌های ارزشمندی کسب کرد، تصریح کرد : ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان همدان مصوب شد که یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه از سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی جذب شد، یادآور شد: تخصیص یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه آبرسانی و سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز در حوزه راه و شهرسازی بخش دیگری از خدمات دولت سیزدهم در استان همدان بود.

استاندار همدان با بیان اینکه شهید رئیسی در خدمت‌رسانی به مردم شبانه‌روزی تلاش می‌کرد، افزود: شهید جمهور از کار و تلاش خسته نمی‌شد و فردی خستگی‌ناپذیر بود، در آخرین جلسه‌ای که با شهید رئیسی داشتیم، ایشان در پایان جلسه و در جمع‌بندی، جمله‌ای اشاره کردند که با توجه به سال آخر دولت، استانداران باید هر کاری که برای مردم نیاز است انجام دهند به طوری‌ که رئیس جمهور شهید، خدمت خالصانه به مردم را از ابتدای کار خود در نظر داشت و معتقد بود دولتمردان آبروی خود را در کف دست گرفته و باید در راه خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند دولت این است که از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری استان همدان، نزدیک به ۸۵۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت هستند و خدمات درمانی رایگان دریافت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه همدان نیز در این آیین با قدردانی از کادر درمان، پزشکان و مجموعه علوم پزشکی همدان بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، اگر در حوزه بیمارستانی در استان همدان سرمایه‌گذاری شود، جمعیت استان‌های غرب کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی موثقی با بیان اینکه پرستاران حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اظهار کرد: این بیمارستان برای مجموعه استان همدان به ویژه کودکان بسیار ارزشمند است و مبارک بودن این بیمارستان به خالی بودن آن است تا به امید خدا تعداد بیماران کودک کاهش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha