• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030603569
  • منبع : نمایندگی کردستان

فرماندار سنندج:

مشارکت مردم در انتخابات ادامه دهنده راه شهدای خدمت است

مشارکت مردم در انتخابات ادامه دهنده راه شهدای خدمت است

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج، با تاکید بر اینکه همه باید شرایط حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند، گفت: رییس جمهور بعدی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، چرا که انتظار مردم از دولت به رغم وجود شهید رئیسی بسیار زیاد شده و مردم رییس جمهوری در تراز وی می خواهند تا ادامه دهنده راه خدمت رسانی به مردم باشد.

حسن عسگری امروز یکشنبه (۶ خرداد ماه) در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در اداره کل تربیت بدنی و ورزش استان کردستان و با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش استان برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) احیاگر ارزش های دینی، انسانی و اسلامی در دنیا بود و جامعه بشریت امروز مدیون زحمات و تلاش‌های حضرت امام خمینی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هرچه دارد، از زحمات امام(ره) بوده و ایشان جزو لاینفک انقلاب هستند، افزود: حرکت پر خیر و برکتی که امام شروع کرد ثمره های مهم و زیادی در طول انقلاب داشته که نمونه بارز آن شهید رییسی و سایر شهدای تراز و بزرگ انقلاب است.

فرماندار سنندج بیان کرد: مسیری که امام برای دولتمردان ترسیم کرده، اخلاص است و اولین شرط خدمت به مردم در این مسیر خدمت خالصانه برای خدا بوده و این از آموزه های امام راحل است.

وی، نداشتن نگاه ابزاری به مردم را از جمله دیگر آموزه های امام راحل ذکر و بیان کرد: نگاه خدمت خالصانه به مردم در قامت یک مسئول از مهمترین دستاوردهای امام و انقلاب است.

عسگری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی فراز و فرودهای زیادی داشته و در دهه‌های مختلف دچار بحران های زیادی شده است، عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با تدابیر پیامبر گونه خود انقلاب را در آن برهه از بحران نجات داد و بعد از آن نیز سکانداری رهبر معظم و ‌صبر مردم در دوران انقلاب، ادامه راه انقلاب را هموار کرد.

وی ادامه داد: استقبال از شهدای خدمت و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، نشان از آگاهی مردم و تشخیص درست آنها در شناسایی خادمان واقعی انقلاب دارد و این نشان از خلوص نیت شهدای خدمت دارد.

فرماندار سنندج، عنوان کرد: امروز باید بدانیم که شهید رییسی برکات بیشتری باشهادت خود برای انقلاب اسلامی داشته و حضور جوامع مختلف در تشییع پیکر این شهدای گرانقدر نشان از عزت و سرزندگی انقلاب دارد.

وی با اشاره به اینکه پیام معرفی شخصیت های تراز انقلاب اسلامی همچون شهید رئیسی به دنیا این بود که کسی که در چارچوب انقلاب باشد اینگونه پاداش خواهد گرفت و جایگاه ویژه‌ای در دل مردم و انقلاب خواهد داشت.

عسگری با بیان اینکه شباهت شهید رئیسی به شهید رجایی به عنوان شهدای تراز انقلاب، این است که هر دو در خانواده‌های محروم رشد یافتند و خالصانه و در راه خدا خدمت کردند و یاور مظلومان و محرومان بودند، ادامه داد: شباهت وی به شهید بهشتی نیز این بود که در اوج مظلومیت همواره مورد توهین دشمنان قرار می گرفت اما با نادیده گرفتن این توهین‌ها فقط به دنبال خدمت به مردم بود. او همچنین شباهت زیادی به شهید حاج قاسم سلیمانی هم داشت و مرد میدان بود و با حضور در نقاط دورافتاده به دنبال خدمت به مردم بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به مسیر خود ادامه داده و خون این شهدا بیمه و پشتوانه جمهوری اسلامی است.

به گفته فرماندار سنندج، توجه شهید رئیسی به استان کردستان بی نظیر بود و باید کوشید که با خدمت خالصانه این راه را ادامه داد و همه پروژه های استان را به سرانجام برسانیم.

وی به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده در این انتخابات پشتوانه تداوم انقلاب و ادامه راه شهدای خدمت است.

عسگری با تاکید بر اینکه همه باید شرایط حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند، یادآور شد: رییس جمهور بعدی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، چرا که انتظار مردم از دولت به رغم وجود شهید رئیسی بسیار زیاد شده و مردم رییس جمهوری در تراز وی می خواهند تا ادامه دهنده راه خدمت رسانی به مردم باشد و دیگر درگیر بازی‌های سیاسی نیستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha