• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403030603629
  • خبرنگار : 50024

فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا

فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا

ایسنا/البرز معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برنامه ریزی به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می‌تواند عامل نجات صنعت در رفع نیاز به آب باشد.

به گزارش ایسنا، مسعود علویان صدر روز یکشنبه ششم خرداد در همایش سراسری معاونان خدمات مشترکین و درآمد شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور کشور و همراهان او گفت: فعالیت‌های شهید آیت الله رئیسی این پیام را برای همه مسئولان داشت که در هر جایگاهی که هستیم باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم ارائه دهیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: سرمایه گذاری و برنامه ریزی به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می‌تواند عامل نجات صنعت در رفع نیاز به آب و تأمین منابع مالی پایدار برای شرکت به شمار رود.

علویان صدر اظهار کرد: برنامه ریزی در جهت افزایش بهره وری در ابعاد ملموس و ناملموس به ویژه نیروی انسانی از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت و ارتقای مباحث خواهد بود. تمامی حلقه‌های موجود در حوزه مشترکان نیازمند اتصال هوشمند است که در این راستا نظم دهی به ساختار تعرفه‌ها در قالب فرمول‌های ارائه شده محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه چارت مشترکان هیچ تغییری نکرده است و با تاکید بر ضرورت مدیریت بازرسی و کنترل درونی بیان کرد: دو مطالعه خوب در خصوص الگوی مصرف انجام شده است و در یکی از آنها مشاور از کل به جز به بررسی پرداخت، یعنی از مصرف واقعی مردم الگو را تعریف کرد که در جلسات کارشناسی، نظر بر این بود که شاید نتواند بهره وری را به درستی برای ما به ارمغان بیاورد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: پس از آن از جز به کل پرداختیم، یعنی مصرف هر فرد را در روز به ازای نیازهای مختلف و الگوی بهینه استان‌ها را به تفکیک احصا کردیم و در مرحله تصویب قرار دارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha