• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403030603657
  • خبرنگار : 71496

مسوولان اسرائیلی: حتی در صورت توافق، تل‌آویو در صورت لزوم جنگ را از سر می‌گیرد

مسوولان اسرائیلی: حتی در صورت توافق، تل‌آویو در صورت لزوم جنگ را از سر می‌گیرد

برخی مسوولان رژیم صهیونیستی امروز تاکید کردند که حتی در صورت توافق درباره خطوط کلی توقف جنگ در غزه، احتمال دارد این رژیم در صورت لزوم جنگ را از سر بگیرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» امروز یکشنبه به نقل از برخی مسوولان امنیتی نوشت، درگیری در رفح و شمال نوار غزه همزمان با مذاکرات تا زمان امضای قرارداد (تبادل اسرا) ادامه دارد.

این مسوولان رژیم صهیونیستی اظهار کردند، پیش‌بینی می‌شود که مذاکرات در روزهای آتی ازسرگرفته شود و احتمالا این مذاکرات در قطر انجام خواهد شد.

همچنین این روزنامه عبری نوشت، «مسوولان امنیتی اسرائیل اتفاق نظر دارند که رسیدن به یک قرارداد در این برهه زمانی ضروری است.»

اسرائیل هیوم به نقل از منابع یاد شده نوشت: «حتی اگر درباره خطوط کلی توقف جنگ توافق شود، اسرائیل در صورت لزوم آن را از سر خواهد گرفت.»

روزنامه عبری زبان «معاریو» به نقل از «اسحاق بریک» سرلشگر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: «ما در این جنگ بی‌هدف هستیم و شکست حماس در سایه چنین کابینه‌ای دشوار است.»

بریک در ادامه تاکید کرد: «اگر نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی)، گالانت (وزیر جنگ این رژیم) و هالوی (رئیس ستاد کل ارتش آن) در قدرت باقی بمانند، اسرائیل در آستانه فروپاشی خواهد بود.»

این سرلشگر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت: «نتانیاهو به قدرت می‌چسبد حتی اگر این به زیان اسرائیل باشد.»

«موشی یعالون» وزیر جنگ سابق این رژیم نیز امروز گفت: کابینه اسرائیل آماده قربانی کردن افراد ربوده شده است.

یعالون اعتراف کرد: این کابینه برای ما ویرانی را به ارمغان خواهد آورد و ما در داخل بیش از بیرون با خطری ماهیتی روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۱۴:۴۲

برای اینکه معنی دیگه کلمه ی طغیانگر و یاغی شمایین. جز اینم ازتون انتظار نمیره.مثل روز روشنه حرف حساب هیچ جوره تو کله های پوک تون نمیره. کاش زودتر امام زمان ظهور کنه.