• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403030603702
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

امنیت، سلامت و مشارکت بالای مردم در انتخابات مهم است

امنیت، سلامت و مشارکت بالای مردم در انتخابات مهم است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امنیت، سلامت و مشارکت بالای مردم در انتخابات بسیار مهم است.

مسلم مرادی امروز (ششم خرداد ماه) در جلسه شورای اداری که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش هنوز باورکردنی نیست، ولی این اطمینان وجود دارد که در امور کشور هیچ خللی ایجاد نخواهد شد. شهید آیت‌الله رئیسی سال‌ها برای این نظام و مردم خدمت کرد که مزد واقعی خود را که شهادت بود، گرفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

وی با بیان اینکه رئیس‌ جمهوری را از دست دادیم که در حال ریل‌گذاری در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بود، بیان کرد: فضاسازی برای شهادت شهید آیت‌الله رئیسی در برخی اداره‌ها مناسب نبود، باید فضاسازی تا چهلم انجام شود و هر دستگاه برنامه عزاداری برگزار کند چون این شهدا به گردن ما حق دارند.

او ادامه داد: در این مدت خدمت شهید رئیسی، خدمات قابل توجهی در کشور شده است که باید همه ابعاد شخصیت ایشان بازگو شود و مدیران با تأسی از شهید خدمت باید پاسخگوی مردم باشند.

معاون استاندار لرستان گفت: سال گذشته در بروجرد ۱۷۰۰ میلیارد تومان تبصره به تولیدکنندگان پرداخت شد و باید تلاش کرد روز به روز این خدمت‌رسانی افزایش یابد.

مرادی با بیان اینکه همه مدیران با توان بیشتر تلاش کنند و تلاش شبانه‌روزی داشته باشند، افزود: امید به آینده و رهبری داریم که کشتی را به ساحلی که تحت عنوان تمدن نوین اسلامی است، می‌رساند.

وی با بیان اینکه قطار انقلاب به پیش می‌رود و به قله نزدیک شده‌ایم، ادامه داد: قانون اساسی ما پویاست و پیش‌بینی‌هایی شده است و با توجه به شهادت رئیس‌ جمهور، انتخابات در هشتم تیر ماه برگزار و منتخب مردم انتخاب خواهد شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: باید همه امکانات را بسیج و تمهیدات اندیشیده شود، چون اولویت ما برگزاری انتخابات است. امنیت و سلامت و مشارکت بالای مردم در انتخابات بسیار مهم است و نگاه دشمنان به انتخابات دوخته شده است و وظیفه داریم برای دفاع از نظام، جان خود را فدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha