• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403030603704
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه سلطانیه:

انتخاب رئیس جمهوری که راه شهید رئیسی را ادامه دهد دشمنان را ناامید خواهد کرد

انتخاب رئیس جمهوری که راه شهید رئیسی را ادامه دهد دشمنان را ناامید خواهد کرد

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: دشمن صهیونیستی گفته بعد از رئیسی یک نفسی می‌کشیم، اما با انتخاب رئیس‌جمهوری که راه شهید رئیسی را ادامه دهد، دشمن مأیوس خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب امروز(یکشنبه ۶ خردادماه) در مراسم گرامی‌داشت مقام شهدای خدمت که در مسجد باب‌الحوائج سلطانیه برگزار شد با تبیین شخصیت ولایی، ارزشی و انقلابی شهید آیت‌الله رئیسی، اظهارکرد: وی در پنج سالگی پدر خود را از دست داده بوده و چون در فقر زندگی کرده بود، درد نیازمندان را لمس می‌کرد. 

وی با بیان اینکه در پیام تسلیت مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور شهید با ۲۳ واژه توصیف شده است، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی عالمی مجاهد، مردمی و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، خدمتگزار، مخلص و باارزشی بود و همه دوران مسئولیت آیت‌الله رئیسی در خدمت به اسلام و انقلاب و مردم سپری شد. 

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به اخلاق و منش آیت‌الله رئیسی، عنوان کرد: برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه‌روزی‌اش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد و حتی می‌گفت اگر با توهین به من مشکل مردم حل می شود، عیبی ندارد، توهین کنید.

حسینی‌نسب با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی تابع و همراه با مقام معظم رهبری بود و مردم انقلابی هم فکرشان از دولت راحت بود؛ چرا که ایشان و وزیر امور خارجه انقلابی به دشمن باج نمی‌دادند، متذکر شد: دشمن صهیونیستی گفته بعد از رئیسی یک نفسی می‌کشیم، اما با انتخاب رئیس‌جمهوری که راه رئیسی را ادامه دهد، دشمن مأیوس خواهد شد.

او با بیان اینکه هر چند غم از دست دادن شهید آیت‌الله رئیسی جانسوز است ولی طبق قانون اساسی حداکثر تا ۵۰ روز باید رئیسی‌جمهور جدید انتخاب شود، اذعان کرد: رئیس‌جمهور بعدی باید رئیس‌جمهوری باشد که راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha