• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403030603758
  • خبرنگار : 71516

ضربات القسام به نیروهای صهیونیست در شمال غزه ادامه دارد

ضربات القسام به نیروهای صهیونیست در شمال غزه ادامه دارد

گردان‌های القسام امروز-یکشنبه- نیز از حمله به نیروهای صهیونیست و انهدام تانک‌های آن‌ها در شمال غزه خبر داد. همچنین خبر می‌رسد آژیرهای خطر در «غلاف غزه» به صدا درآمدند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: نیروهای ما پنج تانک، لودر نظامی و نفربر اسرائیلی را با راکت‌های یاسین ۱۰۵ و تاندوم و بمب در منطقه «بلوک۲» در اردوگاه جبالیا در شمال غزه هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام تاکید کرد یک تانک مرکاوای ارتش اسرائیل را هم با بمب در اطراف مسجد الانصار در شرق اردوگاه جبالیا در شمال غزه منفجر کرد.

این گردان‌ها همچنین از هدف قرار دادن نیروهای دشمن در محور «نتزاریم» با موشک‌های «رجوم» خبر داد.

گردان‌های القسام همچنین کمی قبل اعلام کرد در واکنش به کشتار غیرنظامیان غزه توسط صهیونیست‌ها، تل‌آویو را هدف حملات موشکی قرار داد.

پیشتر طی امروز گردان‌های القسام تاکید کرد یک تانک مرکاوا ۴ را با گلوله یاسین ۱۰۵ در پروژه بیت لاهیا در شمال هدف قرار داد.

گردان‌های القسام همچنین گفت: نیروهای دشمنِ در حال نفوذ به محله القصاصیب در اردوگاه جبالیا را با خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار دادیم.

مقاومت فلسطین طی هفته‌های اخیر عملیات‌های چشمگیری علیه صهیونیست‌ها انجام داده است و به اذعان صهیونیست‌ها، ارتش رژیم اشغالگر در برابر حماس شکست خورده است.

پیشتر ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام طی پیامی صوتی اعلام کرد رزمندگان مقاومت عصر شنبه در شمال نوار غزه توانستند در یک عملیات کمین پیچیده چند نظامی صهیونیست را کشته، زخمی و اسیر کنند.

وی افزود: عملیات پیچیده‌ای را در جبالیا واقع در شمال نوار غزه با کشاندن نیروهای صهیونیست به داخل یکی از تونل‌ها انجام دادیم و توانستیم از فاصله صفر با دشمن درگیر شویم. ما به مقابله با تجاوزات در تمام جبهه‌های نبرد ادامه می‌دهیم و جزئیات جدید این عملیات‌ها را در فرصتی دیگر بیان خواهیم کرد.

کارشناسان نظامی به اتفاق آرا توافق دارند که عملیات گردان‌های القسام در به دام انداختن نیروهای صهیونیست در جبالیا، کشتن و اسیر کردن آنها از فاصله صفر یک «تله راهبردی» است که چهره نبرد را تغییر خواهد داد و شرایط جدیدی را درباره آتش‌بس تحمیل خواهد کرد.

این در حالی است که خبرنگار الجزیره گزارش داد آژیرهای هشدار در کفار عزه، سعد، شوفا در اطراف غزه (غلاف غزه) به صدا درآمدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha