• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403030603803
  • خبرنگار : 71496

حزب‌الله لبنان در پاسخ به تهدیدهای رژیم صهیونیستی: منتظرتان هستیم

حزب‌الله لبنان در پاسخ به تهدیدهای رژیم صهیونیستی: منتظرتان هستیم

رئیس فراکسیون پارلمانی «وفاداری به مقاومت» لبنان در پاسخ به تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی علیه این کشور گفت: دقیقا می‌دانیم شرایط شما چگونه است و منتظر شما هستیم.

به گزارش ایسنا، «محمد رعد» رئیس فراکسیون پارلمانی «وفاداری به مقاومت» لبنان امروز یکشنبه در مراسم بزرگداشت «محمد علی ناصر فران» یکی از نیروهای حزب‌الله لبنان در حسینیه شهر «النبطیه» اظهار کرد: «هر کسی که روی سازش، آشتی و یا عادی‌سازی با دشمن اسرائیلی حساب باز کرده، در واقع به آن در اتلاف وقت کمک می‌کند و فرصتی را در اختیار آن قرار می‌دهد تا کنترل خود بر وجب به وجب کشور را مرحله به مرحله تقویت کند.»

رعد گفت: ما افتخار می‌کنیم که در مقابل این دشمن ایستاده‌ایم و با حملات آن مقابله می‌کنیم، و هرآنچه انجام می‌دهیم برای خداوند است، برخی از اشتباه محاسباتی ما در همبستگی با ستم‌دیدگان در غزه سخن می‌گویند، به آنها می‌گوییم زمانی که جنایتکار به جنایت خود ادامه دهد، به هیچ کسی رحم نخواهد کرد.

رئیس این فراکسیون پارلمانی وابسته به حزب‌الله لبنان افزود: بر این اساس اگر راه را به روی این دشمن جنایتکار نبندیم تا محاکمه شود و در رسیدن به اهدافش ضعیف شود، کار برای او آسان خواهد شد و به این هدف رسیده و به سوی هدف دیگری می‌رود، و احتمالا ما قربانی‌های بعدی خواهیم بود، بر این اساس ما رویکری روشن و روشمند و شناختی دقیق از ماهیت دشمن اسرائیلی هستیم.

او در ادامه گفت: ما در غزه با این دشمن و طرح‌هایش روبه‌رو هستیم و با مظلومان در غزه اعلام همبستگی می‌کنیم تا قدرت این دشمن را در رسیدن به اهدافش ضعیف کرده و طرحش را ناکام بگذاریم و او را به عقب‌نشینی و احساس ضعف سوق دهیم، این چیزی است که درصدد گروی آن هستیم ان شاء الله.

رعد همچنین تاکید کرد: دشمن در رسیدن به تمامی اهدافی که پیش از حمله‌اش به غزه اعلام کرد، شکست خورد و هیچ یک از آنها محقق نشد، برخی از سران آن تهدیدهایی را علیه لبنان مطرح کردند، ما به آنها می‌گوییم، دقیقا از شرایط شما آگاه هستیم و می‌دانیم چه وضعی دارید، ما منتظرتان هستیم.

او در پایان نیز خطاب به کسانی که می‌خواهند مرزهای مداخله مقاومت لبنان را تعیین کنند، گفت: مقاومت ما علاوه بر اینکه از منظر دینی، اخلاقی، انسانی و نیز قانونی مشروع است، در واقع یک تصمیم و تعهد دولتی همیشگی در کشور ما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha