• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403030603808
  • خبرنگار : 50469

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان: 

شناسایی ۱۹ نقطه حادثه خیز در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان ایلام

شناسایی ۱۹ نقطه حادثه خیز در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از شناسایی ۱۹ نقطه حادثه خیز در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: از این تعداد هفت نقطه با هدف کاهش حوادث رانندگی طی سال گذشته اصلاح شده است.

«سیدزاهدین چشمه خاور» با اعلام این خبر اظهار کرد: برای ایمنی‌سازی محورهای مواصلاتی استان ایلام ۱۹ نقطه حادثه پرتصادف از قبل در دستور کار قرار گرفت که از محل سفر ریاست جمهوری اقدامات در این خصوص انجام شد. 

وی گفت: با ابلاغ نقاط حادثه خیز در سال گذشته که ۱۶ نقطه بود هفت نقطه پرحادثه حذف شد که برای رفع این نقاط اعتباری افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تاکید کرد: در سال جاری نیز بر اساس پیش بینی‌ها ۹ نقطه حادثه خیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد. 
چشمه خاور بیان کرد: با توجه به رخداد ملی، مذهبی اربعین حسینی(ع) که عمده ترددها در استان ایلام انجام می‌شود طی سال گذشته و در محورهای منتهی به پایانه مرزی مهران ۴۰۱ کیلومتر روکش آسفالت با هشت هزار میلیارد ریال انجام شد. 
وی ادامه داد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹.۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است. 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام چشمه خاور تاکید کرد: در سال گذشته بیش از ۷۴ هزار تابلو کامپوزیتی در سراسر استان نصب شد، همچنین ۲۰ میلیارد قرارداد خط کشی راه‌های استان انجام و روشنایی برای تمام نقاطی که نیاز به روشنایی داشته‌اند، صورت گرفت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha