• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403030603830
  • خبرنگار : 50673

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان:

اعزام ۲۶۹۵ مددجوی هرمزگانی به اردوهای فرهنگی - زیارتی ، تفریحی و سیاحتی

اعزام ۲۶۹۵ مددجوی هرمزگانی به اردوهای فرهنگی - زیارتی ، تفریحی و سیاحتی

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از اعزام دو هزار و ۶۹۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای فرهنگی - زیارتی، تفریحی و سیاحتی در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان امروز یکشنیه ۶خرداد، گفت: از جمله فعالیت های فرهنگی – مذهبی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در راستای تقویت و ارتقاء روحیه اعتقادی، آموزش مسائل عقیدتی و توسعه بیش از پیش فرهنگ اسلامی – ایرانی در بین جامعه هدف این نهاد اعزام خانواده های تحت حمایت به اماکن زیارتی در قالب های اردوهای فرهنگی – زیارتی مختلف، همراه با برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی است که سبب ایجاد شور و نشاط اجتماعی، اعتماد به نفس و افزایش به امید به زندگی در بین آنان شده و تقویت و قوی تر شدن مسائل اعتقادی را به ویژه در بین جوانان به همراه خواهد داشت و بر همین اساس با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، در طی سال گذشته تعداد دو هزار و ۶۹۵ نفر از مددجویان استان هرمزگان از سوی کمیته امداد به اردوهای زیارتی، تفریحی و سیاحتی اعزام شدند.

باسره با بیان اینکه بخشی از اعتبارات و هزینه این اردوها با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و موسسه های خیریه‌ تامین می گردد که جای قدردانی از همراهی اثربخش خیرین در برپایی این گونه اردوهای فرهنگی دارد، افزود: برای اعزام این تعداد از مددجویان به اردوهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲، اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۹۳۷ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین تعداد اعزام های انجام شده به اردوهای فرهنگی – زیارتی برای مددجویان کمیته امداد هرمزگان به مقصد مشهد مقدس بوده است که مدت زمان برگزاری این اردوها زیارتی پر نشاط غالباً یک هفته بوده و شرکت کنندگان در این سفرها از برنامه های آموزشی و مشاوره ای متنوعی در مدت اجرای این اردوها بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: مردم نوع دوست و نیک اندیش استان هرمزگان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* در برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی ، حمایتی و اشتغالزایی کمیته امداد مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha