• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030603848
  • خبرنگار : 30147

امام‌جمعه جوین:

شهید رئیسی الگو شد

شهید رئیسی الگو شد

ایسنا/خراسان رضوی امام‌جمعه جوین گفت: آیت‌الله رئیسی تابلوی مجسم و الگویی شد تا اتمام حجت کنیم با کسانی که می‌خواهند صندلی‌ها و پست‌های نظام را در اختیار بگیرند.

حجت‌الاسلام حسین بوژمهرانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مردم در سرتاسر کشور با برگزاری مراسم‌ مختلف برای رئیس جمهور شهید خود و شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: اگرچه از همان دقایق اولیه که خبر سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان ایشان اعلام شد همه برای سلامتی‌شان دست به دعا برداشتند اما وقتی که شهادت این عزیزان را تائید کردند تمامی شهرها با تمام توان به میدان آمدند.

امام‌جمعه جوین با بیان اینکه در شهرستان جوین هم مراسم‌ مختلف مردمی برگزار شد که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بدانیم که چه چیزی موجب ایجاد چنین تلاطمی در مردم و آمدنشان به میدان شد باید دلیل آن را در پیام رهبر فرزانه انقلاب و کلید واژه‌هایی که ایشان در کلامشان در خصوص شهید رئیسی به کار بردند جستجو کرد.

بوژمهرانی با اشاره به اینکه گرچه برخی عالم هستند اما شاید مجاهد نباشند، عالم مجاهد باید با حضور در میدان از تجربه و دانش خود برای گره‌گشایی کار مردم استفاده کند، اذعان کرد: جهاد فقط جهاد نظامی نیست بلکه تلاش در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و... هم نوعی جهاد است.

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی در ایامی که مسئولیت داشت مجاهدانه ایستاد و با تمام توان به جنگ دشمن و مشکلات رفت، افزود: همه ما مردم‌داری شهید جمهور را از تصاویر و فیلم‌هایی که طی این چند روز پخش شد به عینه دیدیم.

وی گفت: اینکه شهید رئیسی طی کمتر از ۳۴ ماه دوران ریاست جمهوری ۲۸ سفر به ۲۳ کشور مختلف جهان و ۴۷ سفر استانی داشتند تنها گوشه‌ای از معنای پرتلاشی ایشان است.

بوژمهرانی در ادامه عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی در زمانی که تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشتند تحولات بسیار ارزشمندی اتفاق افتاد و این بر کسی پوشیده نیست و همه دیدیم شروع به کار ایشان در ایام ولادت حضرت رضا و اعلام خبر شهادتشان هم در شب ولادت این امام عزیز بود.

امام‌جمعه جوین با بیان اینکه وقت شهید رئیسی طی کمتر از ۳۴ ماه ریاست جمهوری در تلاش بی‌وقفه به مردم و کشور و اسلام سپری شد، افزود: این تعابیر و مشخصاتی که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد نشان داد که شهید رئیسی یک مسئول و رئیس جمهور در تراز اسلامی است. آیت‌الله رئیسی هیچ‌گاه برای خود و اطرافیانش به دنبال زراندوزی و ثروت‌اندوزی و چاپیدن بیت‌المال نبود، حتی کسی فکر نمی‌کرد مادر رئیس جمهور در چنان خانه ساده‌ای زندگی کند.

بوژمهرانی در همین خصوص خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که دارای همین مشخصاتی که رهبر معظم انقلاب به عنوان سجایای اخلاقی شهید جمهور بیان کردند باشد و قطعاً مردم ایران از این نشانه‌ها کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه تراز اسلامی را در عملکرد کمتر از ۳ سال رئیس جمهور به عینه دیدیم و مشاهده کردیم، گفت: مردم به دنبال چنین مسئولی هستند و لیاقت مردم هم داشتن چنین مسئولانی مانند شهید رئیسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha