• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403030603886
  • خبرنگار : 50469

امام جمعه ایلام:

شهید رئیسی برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید

شهید رئیسی برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهید رئیسی هم در دوران ریاست جمهوری سه ساله و هم در شهادتش، برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید.

حجت الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امروز یکشنبه، ۶ خرداد، در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که به همت جمعیت هلال‌احمر استان در مسجد مهدیه شهر ایلام برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید کسانی که ایمان به خدا آورده و عمل صالح انجام دهند، خداوند پادش این ایمان و عمل صالح را محبوبیت در دل‌ها قرار می‌دهد. 

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و تلاش‌های شهید سردار حاج «قاسم سلیمانی» در دفاع از مظلومان و مبارزه به نظام سلطه جهانی اشاره کرد و گفت: مجاهد فی‌سبیل‌الله برای انسان‌های مظلوم و دربند تلاش می‌کند، تمام توان برای خدمت به بندگان خدا و برای خدا به کار می‌گیرد و در این راه اخلاص دارد، خداوند نیز راه را به او نشان می‌دهد و محبوب دل‌ها می‌کند. 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بسیاری از موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همین اخلاص، کار برای خدا و خدمت به مردم رقم می‌خورد، افزود: امروز ایران اسلامی با تکیه بر همین نگاه، در عرصه‌های مختلف پیش می‌رود و در شرایط تحریم و کارشکنی دشمنان، در مسیر عزت، اقتدار و پیشرفت قرار دارد. 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه ادامه دادن راه شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت بهترین نوع قدردانی از آنان است، یادآور شد: امروز همه باید با تمام توان در راه خدا و خدمت به مردم تلاش کنیم که هر کسی راه خدا را انتخاب کند، خداوند او را محبوب دل‌ها قرار می‌دهد. 

وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی بود که شهادت ایشان بزرگترین خبر رسانه‌ای جهان شد، مردم ایران اسلامی با حضوری باشکوه در آیین‌های عزاداری و تشییع ایشان شرکت کردند، اعضای شورای سازمان ملل برای شهید رئیسی قیام کردند که این عزت و عظمت نظام و ملت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد، در برخی از کشورها عزای عمومی اعلام کردند، در برخی از کشورها به زبان فارسی شعار دادند که «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و بیشتر سران کشورها پیام تسلیت ارسال کردند، شهید رئیسی هم در دوران ریاست جمهوری سه ساله و هم در شهادتش، برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید. 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نباید این حوادث را نادیده گرفت، یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی معادلات حاکم بر دنیا را با دیپلماسی فعال انقلابی و با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تغییر داد و این تاثیرگذاری را امروز در دنیا می‌بینیم و باید قدر این نعمت را باید بدانیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان، وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام و ملت ایران اسلامی، گفت: از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان، نیروهای حزب‌الهی توانمند خدمتگزار و موثر را شناسایی کرده و نسبت به تخریب و ترورو شخصیتی و فیزیکی آنان از جمله شهید مطهری، شهید بهشتی، رجایی و باهنر اقدام کرده است، اما راه این شهدا همچنان ادامه داشته و امروز نیز راه شهید رئیسی در تداوم راه این شهیدان برای خدمت به مردم ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha